Ik kan het makkelijk betalen, maar vind het zonde van mijn geld aangezien ik er wel beter dingen voor kan kopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
Apple is voor de elitealtijd die huilies die het niet kunnen betalen en dan maar haatpropaganda plaatsen op internet fora e.d.
Een iPad is anders goedkoper dan een Galaxy Tab...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:46 schreef HugoBaas het volgende:
Apple
Mensen die 2 keer zoveel betalen voor een product door het van Apple te kopen![]()
Logisch, als je domme mensen zover krijgt om 2 keer zoveel te betalen als dat het product waard is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:50 schreef Lexis het volgende:
Niet haten op Apple. Het bedrijf was in de jaren '90 zo goed als failliet tot onder meer Microsoft en Steve Jobs het bedrijf hebben gered en op dit moment is Apple het rijkste bedrijf ter wereld.
Prestatie van formaat, ondanks wat je van Apple vindt.
Sowieso Technologie klaagtopics:_____!!
En jij koopt zeker veel Boss?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:51 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Logisch, als je domme mensen zover krijgt om 2 keer zoveel te betalen als dat het product waard is.
HEY ik klaag normaal nooit op apple. Maar nu vergelijken ze app(l)e(l)s met peren om een rechtzaak te winnenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:50 schreef Lexis het volgende:
Niet haten op Apple. Het bedrijf was in de jaren '90 zo goed als failliet tot onder meer Microsoft en Steve Jobs het bedrijf hebben gered en op dit moment is Apple het rijkste bedrijf ter wereld.
Sowieso Technologie klaagtopics:_____!!
Haha jij bent zo'n mongool die zich Apple laat aansmeren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef Lexis het volgende:
[..]
En jij koopt zeker veel Boss?
Of ben je een Boss fanboy? Hou toch op man je hebt geen recht van spreken.
Aangenaamquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:01 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Haha jij bent zo'n mongool die zich Apple laat aansmeren.
Dit argument kun je op alle succesvolle bedrijven toepassen. Beetje nutteloos dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:50 schreef Lexis het volgende:
die wijfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Apple
Je neemt toch ook geen lekker wijf die in een rolstoel zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |