Wat wil je eigenlijk wel?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:15 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil helemaal geen ipad joh gek
ZOOI??? jij bent niet goed wijsquote:
2005 belde...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:16 schreef bambino het volgende:
[..]
ZOOI??? jij bent niet goed wijslinksys is marktleider
jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
En 9 euro administratiekosten
kietel ff kan ik mee lachen.quote:
Omdat 2 providers ze gratis leveren ja, ja zo kan ik t ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:16 schreef bambino het volgende:
[..]
ZOOI??? jij bent niet goed wijslinksys is marktleider
Ja, wachtenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wil een keitoffe mediaspeler met NAS... iemand advies?
?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
En 9 euro administratiekosten
Dan nog, heb een lange tijd voor linksys gewerkt in het hele land, en linksys verkoopte gewoon het beste in de winkels. Heb zelf al jaren linksys en geen enkel andere merk heeft dezelfde eigenschappen dan linksys of ciscoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat 2 providers ze gratis leveren ja, ja zo kan ik t ook
Wil wel een gitaar maar heb geen wiiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:18 schreef Nizno het volgende:
heb wel een wii maar wil geen gitaar held
verkooptequote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan nog, heb een lange tijd voor linksys gewerkt in het hele land, en linksys verkoopte gewoon het beste in de winkels. Heb zelf al jaren linksys en geen enkel andere merk heeft dezelfde eigenschappen dan linksys of cisco
Niet het totaal bedrag heh, maar je moet voor de korting werken. Bij ibood krijg je um ook niet gratisquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik verdien nog geen 35 euro per uur.
Dat dus..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:18 schreef BrandX het volgende:
zo'n drumding is wel gaaf, maar ik zie het mezelf niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |