Nee niet sjouwen, gewoon heen en terugweg aan doen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neem geen laarzen mee dan maar natte voeten /caregesjouw
die dingen zitten voor geen meterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:27 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee niet sjouwen, gewoon heen en terugweg aan doen!
Daarom ook WedgeWelly en geen 'gewone' regenlaarzenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die dingen zitten voor geen meter(althans bij mij niet)
ja ok maar 63 euro voor opgepimpte regenlaarzen gaat me toch echt te verquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:29 schreef Lips het volgende:
[..]
Daarom ook WedgeWelly en geen 'gewone' regenlaarzen
Haha, ja het is een hoop geld maar ze gaan jaaaaren (en veel festivals) mee dus ik heb 't er wel voor over.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ok maar 63 euro voor opgepimpte regenlaarzen gaat me toch echt te veren ik vind de modder etc tot nog toe best meevallen elk jaar
idd, daar gaat het standaard linksmidden afspreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, man. Die rustige kant was juist zo relaxt.
ik ben "gezegend" met hele stevige kuiten dus laarzen passen mij vrijwel nooitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:32 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, ja het is een hoop geld maar ze gaan jaaaaren (en veel festivals) mee dus ik heb 't er wel voor over.
Ja ik moet dus ook die wijdere want normale zullen te strak zitten. Ik heb de ellende dat als ik natte voeten heb ik het zo enorm koud krijg... Dus ik ga toch maar voor de laarzen (hoewel ik ze jaren afgezworen heb hoor!) en neem de AllStars gewoon mee voor drogen momenten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben "gezegend" met hele stevige kuiten dus laarzen passen mij vrijwel nooitiig de standaardmaten niet zie dat die wedge dinges ook een 45 cm kuitomvang hebben maar nog betwijfel ik of t bij mijn kuiten dan lekker zit, ik heb allstars die afgetrapt mogen worden en beetje natte voeten gaan we niet dood aan neem ik me maar voor
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:38 schreef rubbereend het volgende:
nou volgend jaar dubbel dikke headliners![]()
Dit jaar dus alquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:40 schreef friekin_ het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ http://img508.imageshack.us/img508/4223/img0581hk.jpg (copy/paste deze link) ]
Jahoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:53 schreef friekin_ het volgende:
Kunnen we het nuweer over lowlands hebben?
heb ik ook maar ik vouw de bovenrand gewoon omquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben "gezegend" met hele stevige kuiten dus laarzen passen mij vrijwel nooitiig de standaardmaten niet zie dat die wedge dinges ook een 45 cm kuitomvang hebben maar nog betwijfel ik of t bij mijn kuiten dan lekker zit, ik heb allstars die afgetrapt mogen worden en beetje natte voeten gaan we niet dood aan neem ik me maar voor
Hihi.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jahoor.
Hier een video van Warpaint
let op de bassiste
Nah paar portretten en wat interessante live dingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jij zit toch de hele tijd foto's te maken.
Hey Mex. Laat je buddy Triple P het afweten ???quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
JA LEUK hahahaha ik ga nu óf niet meer, óf met een stelletje waar ik absoluut geen zin in heb. Het ligt serieus van één persoon af of ik nog ga of niet. En Lowlands is zegmaar het enige wat nog wel door zou gaan van al mijn vakantieplannen dus het is niet zo fijn.
Ja en mijn andere twee partymatties ook. DUS DAT IS KUT.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:05 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Hey Mex. Laat je buddy Triple P het afweten ???
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:12 schreef friekin_ het volgende:
PPP gaat naar Berlijn. Mex, je mag met ons mee als je wil.
wat moet je kopen dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Scheelt wel in geld want ik heb nu geen zin om allemaal leuke dingen te kopen enzo.Nu is het meer gewoon feesten en verder boeit het niet.
ik ben bang dat ik heel onhip benquote:
Het is: de elende.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik heel onhip ben
ik ben een soort zwart gat waar hipheid in verdwijnt
zelfs al zou ik ook hippe vlaggetjes kopen dan zou de hipheid er gewoon uit gezogen worden
de ellende
zie jequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
ooooooooh ben jij hetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoogste tijd om mijn ouwe UI weer eens van stal te halen..
Idd. En het hielp ook echt dat je door de pis moest waden om er te komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, man. Die rustige kant was juist zo relaxt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |