oh misschien moeten we dat maar doen dan of zoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:12 schreef TWP het volgende:
[..]
10 minuutjes lopen ongeveer. Helemaal niet ver.
Ik heb mijn regenlaarzen opgezocht en schoongemaakt. Er zat nog modder uit Biddinghuizen 2008 opquote:
JA die kom ik er ook altijd wel twee kapot tegen ergens op de route van de dijk naar de campingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:06 schreef julian6 het volgende:
neemt iemand een steekwagen mee om zn spullen op te vervoeren? Ik heb er 1 van de ikea gekocht voor een tientje maar begin nu toch mn twijfels te krijgen of het wel gaat werkenmet die brug enzo, en dat stuk dat je over gras met 1000 hobbels moet lopen voor de kaartcontrole
Die heb ik dus nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:09 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dan moet je er wel terreinwieltjes opzetten idd
Ik ga het in ieder geval proberen denk ik. Als je bovenstaande tegenkomt langs de route is die van mij waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA die kom ik er ook altijd wel twee kapot tegen ergens op de route van de dijk naar de campingik denk dat ik dit jaar eens een foto reportage ga maken van alle karretjes die niet meer verder kunnen
Die hadden we overwogen maar daar kwamen we toch op terug.. die wieltjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die heb ik dus nietik heb zo een:
[ afbeelding ]
kansloos?
[..]
Ik ga het in ieder geval proberen denk ik. Als je bovenstaande tegenkomt langs de route is die van mij waarschijnlijk
omgquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die heb ik dus nietik heb zo een:
[ afbeelding ]
kansloos?
[..]
Ik ga het in ieder geval proberen denk ik. Als je bovenstaande tegenkomt langs de route is die van mij waarschijnlijk
dat dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omgkansloos in het kwadraat
Misschien is dit een beetje opscheppen maar ik heb een kleine tattoo om mijn liefde voor TOOL te vereeuwigen... Kan je bedenken hoe erg ik baalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat TOOL de tour heeft afgezegd, dat was echt wreed gaaf geweest
Nicequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Misschien is dit een beetje opscheppen maar ik heb een kleine tattoo om mijn liefde voor TOOL te vereeuwigen... Kan je bedenken hoe erg ik baal
en het leek nog wel zo'n prachtig planquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:19 schreef LatonOne het volgende:
Hahaha ocharme julian. Dat arme karretje... zorg ervoor dat je er wel een rugtas opbindt. dat kun je hem op je rug nemen als de wieltjes het 100 meter voor de ingang begeven
Een Tool tato op je TOOL. hoe coolquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Misschien is dit een beetje opscheppen maar ik heb een kleine tattoo om mijn liefde voor TOOL te vereeuwigen... Kan je bedenken hoe erg ik baal
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:59 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Een Tool tato op je TOOL. hoe cool
ScanMan TIETUHHHH!!!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:40 schreef friekin_ het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ http://img508.imageshack.us/img508/4223/img0581hk.jpg (copy/paste deze link) ]
Slachtoffer was trouwens Chansadres
Eat that Pir.
ehm jaquote:
ben je een vrouw, jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:32 schreef skit het volgende:
wel of geen regelaarzen kopen voor lowlands?
Wel verstandig. Daarom koop ik ze niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:32 schreef skit het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Wel verstandig. Daarom koop ik ze niet.
En blaren op m'n poten omdat ik ze maar 1x per jaar aan hebquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik loop op kisten, prima waterdicht
Herkenbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En blaren op m'n poten omdat ik ze maar 1x per jaar aan heb
dan maar even een paar bestellenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben je een vrouw, ja
Ben je een man, nee
Nee, man. Die rustige kant was juist zo relaxt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:39 schreef rubbereend het volgende:
vooral de Bravo verplaatsing vind ik goed
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, man. Die rustige kant was juist zo relaxt.
Ik heb bijna besloten dat ik mezelf een paar WedgeWelly's cadeau doe voor LL... Geloof niet hard dat we het droog gaan houden namelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:32 schreef skit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |