quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Als je niet binnen 5 minuten iets koopt op een site dan word je internet voor 30 minuten geblokkeerd. Nu is er een hunt en dan heb je 5 minuten extra tijd.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Als je niet binnen 5 minuten iets koopt op een site dan word je internet voor 30 minuten geblokkeerd. Nu is er een hunt en dan heb je 5 minuten extra tijd.
Exact hetzelfde als wat ik zeg, alleen dan wat beter uitgelegdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Ok stel
ze hebben er 10 en ze zetten er 100 neer.
Dan zien mensen dat het heel langzaam gaat. Dan gaan ze eerst kijken wat het ergens anders kost blabla
Als ze zien dat er in een keer 10% af gaat, en dan weer, en dan weer. Moeten ze snel beslissen.
In the end, als ze er maar 10 hebben, maakt hun het niet uit hoe die 10 verkocht worden
binnen 8 dagen kun je het nog annuleren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:27 schreef mindyourstep het volgende:
Kan je overigens je bestelling achteraf nog annuleren , voordat het thuisgeleverd wordt zegmaar.
Heb een mediaplayer gekocht maar hoop eigenlijk nog op een betere
Maracaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb van 0:00 - 7:00 meegehunt dus nee, ik vind het niet erg
Ik vind het altijd wel leuk zo'n hunt, hoef ik in ieder geval niet naar de stad voor koopjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb van 0:00 - 7:00 meegehunt dus nee, ik vind het niet erg
Alleen bij de AH zijn koopjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:28 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk zo'n hunt, hoef ik in ieder geval niet naar de stad voor koopjes
Heujj je bent er weer!quote:
even opzoeken. dacht het nog net te zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:28 schreef Maraca het volgende:
Weet iemand toevallig voor hoeveel deze weg is gegaan?
[ afbeelding ]
Ja, en heb geen dekbed gemistquote:
JAAAAAquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef 12345r het volgende:
Zo, weer verder met de hunt.
Heb inmiddels 8 uur hunt gemist, ik neem aan dat de box al geweest is? (Ik heb ff geen zin op al die topic door te lezen)
zien kopen leid bij anderen ook tot kopenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in godsnaam doenHet levert voor hun ook meer op als ze daadwerkelijk alles verkopen wat ze hebben dan net doen alsof en tijd verspillen.
14,95quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:28 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar t staat hier wel in:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:28 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:28 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen bij de AH zijn koopjes.
Top , dankjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor wie zijn order wilt annuleren, dit is wat je moet doen:
1. Ga naar 'Mijn iBood'
2. Ga naar 'Mijn Bestellingen'
3. Klik op 'annuleren' achter de betreffende order
4. Er zullen 3 opties verschijnen: Annuleren vóór verzending; Annuleren na ontvangst; Annuleren na defect/DOA.
5. Kies de gewenste optie en klik op verzenden
6. Annulering wordt verwerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |