Nee, dan zou ik wel even een briefje achterlaten jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ooit eens iemands bumper over m'n trekhaak gehad, toen ook niet gerealiseerd dat daar dingen in stuk konden gaan. Hoorde ik later pas
Bij vrijwel alle auto's ouder dan 2000 was het nog niet standaard dat ze mee kunnen klappen hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, kudos voor jou, maar dus gebeurt er wel iets ooit per ongeluk. En nogmaals, bij een omgeklapte spiegel zou ik echt niet denken dat hij stuk is, dus idd geen briefje erbij leggen. Spiegels horen om te kunnen klapen, dus zolang hij niet aan een draadje hangt zou het bij mij niet opkomen dat ie stuk is...
ik nu ook wel ja...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik wel even een briefje achterlaten ja
als iemand er met de harses tegenaan loopt, weet je in elk geval in welke hoek je de offender moet zoekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:34 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle auto's ouder dan 2000 was het nog niet standaard dat ze mee kunnen klappen hoor.
EN JE HOORT MET JE LOMPE HARSES ER NIET TEGENAAN TE LOPEN!
Nee, je hoort wel meer dingen niet te doen, maar soms gaat het nou eenmaal andersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:34 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle auto's ouder dan 2000 was het nog niet standaard dat ze mee kunnen klappen hoor.
EN JE HOORT MET JE LOMPE HARSES ER NIET TEGENAAN TE LOPEN!
Dat is inderdaad een standaard argument van tokkiesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, je hoort wel meer dingen niet te doen, maar soms gaat het nou eenmaal anders
ik heb diareequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:48 schreef r8v2 het volgende:
Totale anarchie! Ik ga nu al een tosti eten i.p.v. om 12.30.
OMG hier moet ik gereden hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:37 schreef r8v2 het volgende:
Gelukkig hebben we het hier nog goed i.t.t. sommige continenten.
ja mooi is dat he, die suggesties die je soms krijgtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:41 schreef FUFR het volgende:
dus ik zoek een vlucht naar berlijn...
2500 euro en dan doen we ook ff london aan
nog een jaartje of 50, dan ga je dood en ben je er vanafquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:35 schreef r8v2 het volgende:
Altijd hetzelfde. 's Ochtends genoeg te doen en vliegt voorbij. 's Middags rustig en komt het bewustzijn meer tot bewustzijn en duurt het eeuwig totdat we naar huis mogen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog een jaartje of 50, dan ga je dood en ben je er vanaf
Als je wilt, kunnen we het proces ook versnellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog een jaartje of 50, dan ga je dood en ben je er vanaf
spiegels van zijn 940 afschoppen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je wilt, kunnen we het proces ook versnellen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:57 schreef r8v2 het volgende:
Zo, ik ga deze week toch zeker de 35 uur halen.
Ja, lekker he! Als het echt wat hoger is dan normaal draag ik zoveel liever een sleehakquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn eerste sleehakkies aan (ondanks dat bb ze vreselijk vindt) maar dat scheelt! Dat loopt veel fijner dan een naaldhak
ik ook! en ik ben toch 10cm langer zonder dat ik omvalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, lekker he! Als het echt wat hoger is dan normaal draag ik zoveel liever een sleehakEn ik vind ze ook nog erg leuk
Nou ben je echt zo'n pittig kapsel typequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook! en ik ben toch 10cm langer zonder dat ik omval
ik heb wel een beetje een tuttig model trouwens
[ afbeelding ]
nou nee hoor, die lopen op crocsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:09 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nou ben je echt zo'n pittig kapsel type.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef ArTiC het volgende:
kantoorhumor
zojuist zo'n 50 programma's op mijn collega zijn laptop opgestart omdat ie hem onbeheerd achterliet
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef ArTiC het volgende:
kantoorhumor
zojuist zo'n 50 programma's op mijn collega zijn laptop opgestart omdat ie hem onbeheerd achterliet
okay, doeiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef r8v2 het volgende:
[..].
Men, ik moet echt iets anders gaan doen.
yepquote:
zelfs mijn vrouw weet ondertussen wat mijn happy place isquote:
toch wel alles in zijn startup gezet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef ArTiC het volgende:
kantoorhumor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
dat had ik ff moeten doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
toch wel alles in zijn startup gezet?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Stel, je bent kat. Je ziet doos. Wat doe je??die rotzooi...is dat ook jaren 30?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
wehehehequote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die rotzooi...is dat ook jaren 30?
uiteraardquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die rotzooi...is dat ook jaren 30?
wel handig al die kastruimte...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraardalles authentiek he!
drink gewoon koffie...homoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:16 schreef r8v2 het volgende:
Mensen die thee voor je halen en het zakje er 30 seconden in laten zitten.
Ik wil godnondeju thee waar je de lepel rechtop in kan zetten!.
die zooi is omdat ik een pakketje had en als een jonge hond de contents over de vloer heb verspreidquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel handig al die kastruimte...
gebruik het dan ook
nagellak?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zooi is omdat ik een pakketje had en als een jonge hond de contents over de vloer heb verspreid
nee, gemalen onkruid met waterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:19 schreef r8v2 het volgende:
Ik probeer het serieus 1x per jaar maar ik krijg die gemalen bonen aangelengd met water gewoon niet weg.
Ik vind het wel lekker ruiken, das het stomme eraan.
figuurcorrigerende badpakken uiteraardquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, kleding en schoenen en badpakken!
voor bb?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
figuurcorrigerende badpakken uiteraard
wat is er mis met het onderwerp?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef -moppie- het volgende:
Hmm, leuk onderwerp weer![]()
ik ga zo sporten, waarom moet je altijd aankomen wanneer je stopt met roken
Maar het was toch een bikini met zo'n hele hoge broek? Dat zegt meestal wel watquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik wist het niet van te voren!
Al is het wel mooi meegenomen
X: !negeRquote:
Ik poep nog steeds even goed en meer honger weet ik niet. Maar in ieder geval niet zoveel meer dat er 5 kilo bij is gekomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en niks moet, alleen heb je meer honger en je poept minder makkelijk...
vadsig wijfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik poep nog steeds even goed en meer honger weet ik niet. Maar in ieder geval niet zoveel meer dat er 5 kilo bij is gekomen.
nee m'n badpak is corrigerend.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar het was toch een bikini met zo'n hele hoge broek? Dat zegt meestal wel wat
vetklepquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef -moppie- het volgende:
Hmm, leuk onderwerp weer![]()
ik ga zo sporten, waarom moet je altijd aankomen wanneer je stopt met roken
kak.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:07 schreef bleiblei het volgende:
Sq, ik ben weer later vandaag. Ben aan het wachten op mijn manager.
Tot over je oren?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee m'n badpak is corrigerend.
De bikini niet, maar is meer een tweedelig badpak.
Wees overigens blij dat het ding een hoge broek heeft
Je hebt niet genoeg aan die duif?quote:
Die heeft de buurhond meequote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt niet genoeg aan die duif?
Ben wel toe aan bier.quote:
bier ligt koud..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben wel toe aan bier.
Mag geloof ik volgens de policy niets zeggen over het gepruts hier, maar het is een leuk bedrijf om voor te werken.
Nopequote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier ligt koud..
ben je al in de trein?
die mag ie als verlof nemenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:58 schreef FUFR het volgende:
worden al die uren ook betaald of is dat in het kader van de arm?
VANDAAG!quote:
Als ik dat zeg word ik bijna gelynchedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:16 schreef FUFR het volgende:
gvd telefoon uitgevallen en verslapen.
heeft ook een goede kant: minder werkuren!
FUFR heeft ruimschoots bewezen dat ie capabel genoeg is voor het corporate levenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als ik dat zeg word ik bijna gelynched.
Als ik dat zeg word ik bijna gelynchedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik had me ook verslaapt! Doe ik bijna altijd op vrijdag.... komt omdat bb er niet uit hoeft
Oh ik kan ook prima zwetsen en net doen alsof ik slim benquote:FUFR heeft ruimschoots bewezen dat ie capabel genoeg is voor het corporate leven
oh verschrikkelijke kraai baby dat je bent!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als ik dat zeg word ik bijna gelynched
[..]
Oh ik kan ook prima zwetsen en net doen alsof ik slim ben.
mie love you long timequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik had me ook verslaapt! Doe ik bijna altijd op vrijdag.... komt omdat bb er niet uit hoeft
[..]
FUFR heeft ruimschoots bewezen dat ie capabel genoeg is voor het corporate leven
vergeet niet de altijd op je back zittende belastingdienst.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar zelf een paar succesvolle biznizzes opstarten en daar goed van kunnen leven vergt wel iets meer
we hebben een nieuw mauwert?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
vergeet niet de altijd op je back zittende belastingdienst.
de slapeloze nachten (so to speak) of je het wel volhoudt.
enz enz
jahquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
en dat je je eigen koffie moet betalen
oh ga heen en sport, vetklepke!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:43 schreef ArTiC het volgende:
stelletje piemels!
r8, wat heb je met mijn motivatie gedaan?
of zwanger wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
whehe, voordat ik bij jouw omvang ben moet ik toch nog wel een aantal dozen chips wegwerken.
Vergeef me, de halve liter weizenbier in combinatie met te weinig slaap eist z'n tolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh sorry!
Whehehehehehe wat een leuk garpje![]()
![]()
ee halve liter bier!!! Hooligan!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:46 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Vergeef me, de halve liter weizenbier in combinatie met te weinig slaap eist z'n tol.
theequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:46 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Vergeef me, de halve liter weizenbier in combinatie met te weinig slaap eist z'n tol.
En nu wordt het sarcasme weer niet begrepenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ee halve liter bier!!! Hooligan!!!
das het eerste wat ik dacht iddquote:
je kan met de fiets ook een slag in je wiel rijdenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:55 schreef FUFR het volgende:
GVD auto is nog niet klaar
Weten niet of ie nog afkomt vandaag want de bumpert moet nog gespoten worden.
al die muurtjes die nu zinloos op mij staan te wachten
en de hoorn van afrika droogt maar verder uitquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:56 schreef FUFR het volgende:
nu nog een wijzend vinger-postje van BB er achteraan en alles ist wieder ok.
zie de TTquote:
dat ding staat veilig opgeborgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan met de fiets ook een slag in je wiel rijden
Opgeborgen waarvoor, tot hij niet meer zichtbaar is onder de laag stof of totdat je dochter erop past?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat ding staat veilig opgeborgen natuurlijk.
Geen haar op mijn hoofd die er nog aan denkt.
Auto-analfabeetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:58 schreef FUFR het volgende:
hij "en het achterscherm zat ook in elkaar"
ik: "het wat? heb ik niet gezien"
hij "boven je wiel"
ik "Oh de wielbak"
hij "wij noemen dat anders"
you choosequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Opgeborgen waarvoor, tot hij niet meer zichtbaar is onder de laag stof of totdat je dochter erop past?
ja daar kan ik ook niets aan doen, heb 2 linkerhanden en een behoorlijke desinteresse in voetbal, auto's, motoren enzquote:
Voetbal en motoren kan ik begrijpenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja daar kan ik ook niets aan doen, heb 2 linkerhanden en een behoorlijke desinteresse in voetbal, auto's, motoren enz
onder mijn astra. heb er vroeger ook altijd een onder de motorkap gehad.quote:
quote:De psychologische benadering kan u helpen bij het doorbreken van het ongewenste gedragspatroon, in dit geval "het knarsen".
Om leren gaan met stress, ontspanningsoefeningen, en tips voor het verkrijgen van een betere nachtrust, kunnen in dit verband een belangrijke bijdrage geven. Ter ondersteuning van de psychologische benadering is er nu een "cursus bruxisme" die men kan lopen in een groep mensen met eenzelfde problematiek. Ook is er een goede voorlichtingsfilm beschikbaar die u kan helpen bij het herkennen van het probleem.
de Tandenknarsers Anonymousquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:41 schreef Inu het volgende:
Ik werd weer eens wakker met hele erge spierpijn in mn kaken en een pijnlijk gevoel in mn kiezen, doordat ik knars 's nachts, dus ik denk; ik zoek eens op of er eigenlijk iets tegen te doen is. Vind ik dit:
[..]Ja, zo kan ik me het wel voorstellen dat de regering vindt dat psychologen onzindingen doen
Komt hij weer aan...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef FUFR het volgende:
of je laat je ff een goede beurt geven voor je gaat slapen
toet toetquote:
Ja, maar dat beschermt alleen je tanden, zorgt er niet voor dat ik minder knars... Heb zo'n ding ooit gehad toen ik nog thuiswoonde, dus doe het al redelijk langquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de Tandenknarsers Anonymous
Maar er is wel degelijk wat tegen te doen, je kan een bitje laten maken
strak breed elastiek om je schedel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar dat beschermt alleen je tanden, zorgt er niet voor dat ik minder knars... Heb zo'n ding ooit gehad toen ik nog thuiswoonde, dus doe het al redelijk lang
het zijn je collega's?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht even: wat doet die groep hoofddoekjes bij de bushalte hier op de campus??
Maar het kwartje viel snel
Of watten in je mondquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
strak breed elastiek om je schedel?
de schoonmaakploeg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht even: wat doet die groep hoofddoekjes bij de bushalte hier op de campus??
Maar het kwartje viel snel
nee, da's een indootjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wel de uitzendkrachten dan he die de briefjes op de plee verkeerd invullen denk ik.
ik durf te wedden dat je dan niet meer bijt/knarst. Ik krijg er nou al kippevel van.quote:
Nee, dan ga je klemmen, das ook niet goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
strak breed elastiek om je schedel?
Maar ik doe het in mn slaap he...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat je dan niet meer bijt/knarst. Ik krijg er nou al kippevel van.
Dan is trouwens alu.folie ook wel een optie
staalwol, dubbelopquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat je dan niet meer bijt/knarst. Ik krijg er nou al kippevel van.
Dan is trouwens alu.folie ook wel een optie
Oooh, en ach... Als je je makeup sessie skipt scheelt dat zo een half uurquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
9 uur, maar ik had eiks nog moeten douchen
Maar goed, was wel op tijd hoor
Komt hij weer door de bocht. Ik zou als ik hem was zijn piemel in haar mond steken dan en hopen dat ze niet bijt!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:53 schreef r8v2 het volgende:
Misschien moet J. je wat meer swaffelen 's nachts.
wakker blijvenquote:
Ik vind het nu ook al zwaar vervelendquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh ja, maar dan wil je lichaam het op den duur zelf niet meer omdat het zwaar vervelend is!
Daarom swaffelen. In haar mond lijkt me gevaarlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Komt hij weer door de bocht. Ik zou als ik hem was zijn piemel in haar mond steken dan en hopen dat ze niet bijt!
wehehehequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oooh, en ach... Als je je makeup sessie skipt scheelt dat zo een half uur.
waarom swaffelen dan? voor zijn of haar genot?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:57 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Daarom swaffelen. In haar mond lijkt me gevaarlijk.
jamaar, ik ben beyond saviour wat dat betreft, inmiddelsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oooh, en ach... Als je je makeup sessie skipt scheelt dat zo een half uur.
Eerder omdat het kan. En ze dan misschien stopt met knarsenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom swaffelen dan? voor zijn of haar genot?
jonge, hij straks schrikken als ze thuiskomt. Gelukkig is hij nu vantevoren op de hoogte gebracht!quote:
ik ben het niet!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:58 schreef Inu het volgende:
Er is iemand op mn Facebook vriendjes geworden met Def Rhymz
ik heb tot nu toe geen enkele belemmering ondervonden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:58 schreef r8v2 het volgende:
Zeg FUFR, kun jij met jouw lichaam/conditie eigenlijk bepaalde standjes niet doen? Of juist wel?
De vrouw alleen wel, bezwijkt soms bijna onder het gewicht maar dat is bijzaak!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe geen enkele belemmering ondervonden.
onderschat me niet, ik heb net tussendoor al mensen bedreigdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef bleiblei het volgende:
Je kan wel merken dat het vrijdag is.
Jullie zijn nog minder productief dan ik en ik ben vrij.
FrauFUFR ook niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe geen enkele belemmering ondervonden.
Whehe, ik heb totally not geen zin today.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef bleiblei het volgende:
niet lullig doen moppie. Frau is zwaarder dan ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De vrouw alleen wel, bezwijkt soms bijna onder het gewicht maar dat is bijzaak!
Huiliequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef bleiblei het volgende:
huh? hoezo? da vraag ik nooit!quote:
met je volvo!quote:
Uhuh, en moppie slim. Ik positief de hele dag. SQ emotioneel stabiel en BB aardigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet lullig doen moppie. Frau is zwaarder dan ik.
Ja maar jij bent man en zou meer moeten kunnen tillen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet lullig doen moppie. Frau is zwaarder dan ik.
ik zie een verbandquote:
ik ga dat echt niet meer tillen hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja maar jij bent man en zou meer moeten kunnen tillen.
Ik doe niet flauw, ik ben flauw en vandaag mag het omdat het vrijdag is, ik geen zin heb etcetera!
psies!quote:
ik ga maar es een zakje popcorn pakken..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik ga tenminste niet huilen over een Civic die je moet verkopen wegens "tijdgebrek".
Geen tijdgebrek, gewoon overbodig wegens leasequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik ga tenminste niet huilen over een Civic die je moet verkopen wegens "tijdgebrek".
Ik ga dalijk naar McVetklepquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga maar es een zakje popcorn pakken..
zoet of zout?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga maar es een zakje popcorn pakken..
Echte autoliefhebbersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen tijdgebrek, gewoon overbodig wegens lease
40!quote:
Ik ben ook vrijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef bleiblei het volgende:
jij bent echt een dikke mensen haterquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De vrouw alleen wel, bezwijkt soms bijna onder het gewicht maar dat is bijzaak!
ZOUT!quote:
allemaal verkapte zie-mij-eens-schriel-zijn postsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent echt een dikke mensen hater
ja iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
allemaal verkapte zie-mij-eens-schriel-zijn posts
Ja, maar als je achter een lantaarnpaal staat zien we je al niet meerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:12 schreef -moppie- het volgende:
Maar het is dat jullie me al een tijdje niet gezien hebben!
Moppie anno nu:quote:Op[quote]
[b]Op vrijdag 12 augustus 2011 12:12 schreef -moppie- het volgende:
Maar het is dat jullie me al een tijdje niet gezien hebben!
Ik zal het laten lezen, heeft hij vast iets aan!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:16 schreef FUFR het volgende:
hier een Colt topic:
http://partyflock.nl/topi(...)in_te_dik_wordt.html
zoveel tiets, zou ze willen!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:15 schreef -moppie- het volgende:
whehe, duw ik op 'actieve topics' begint het met een Artictopic; hoe kom ik in haar broekje
kak, ik loldequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:16 schreef FUFR het volgende:
hier een Colt topic:
http://partyflock.nl/topi(...)in_te_dik_wordt.html
ja, haar was doenquote:
Echt wel, I hate vet!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
moppie heeft een serieus vetjescomplex
ze moet het van haar uiterlijk hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
moppie heeft een serieus vetjescomplex
zolang je je piemel nog ziet als je staat te pissen zijn ze niks te dikquote:
quote:
ik heb heul geen piemulquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
zolang je je piemel nog ziet als je staat te pissen zijn ze niks te dik
oa anders gooit Colt me er over een paar maanden uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze moet het van haar uiterlijk hebben
penisnijd, ik wist het.quote:
zulte?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:20 schreef FUFR het volgende:
straks heeft colt een dik zwetend wijf wat nog gaat zeuren ook
een zulte zeurende zeug heb je dan
(antwoord in dat PF topique)
ik ga voor de oldtimer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oa anders gooit Colt me er over een paar maanden uit.
Altijd gezegd, inruilen bij 30!
dan had je colt een paar jaar terug al moeten ditchenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oa anders gooit Colt me er over een paar maanden uit.
Altijd gezegd, inruilen bij 30!
je moet van PF'ers niet teveel taalvaardigheid verwachten.quote:
hollander.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga voor de oldtimer.
lekker belastingvrij er op rijden!
ik ga tot de 40, meestal zijn ze dan net wat rijker!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan had je colt een paar jaar terug al moeten ditchen
true, da's alreeds weggesnuifd...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet van PF'ers niet teveel taalvaardigheid verwachten.
Skip die toyboys en pak meteen 50+ dan. Voordeel: dan ben je zelf ook langer houdbaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ga tot de 40, meestal zijn ze dan net wat rijker!
Jong belegen oke, maar belegen of oud is VIESquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Skip die toyboys en pak meteen 50+ dan. Voordeel: dan ben je zelf ook langer houdbaar
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze moet het van haar uiterlijk hebben
jongere kerels willen jou met je sinaasappelhuidje niet hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jong belegen oke, maar belegen of oud is VIES
moet jij zeggen, oud lijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jong belegen oke, maar belegen of oud is VIES
Echt wel! Ik denk dat oude(re) mannen meer noten op zang hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jongere kerels willen jou met je sinaasappelhuidje niet hoor
3,14 etcquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoezo, en daarbij ben jij volgens mij eerder 30 dan ik.
net als jij een aantal posts geleden zeker!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ge bedoelt PI?
Zeg dat dan gewoon.....
Gij naäaptquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als jij een aantal posts geleden zeker!!
De ene keer dat ik jou gezien heb was mijn aandacht op een ander persoon gerichtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij heb nog nooit goed naar mij gekeken?
Dat zegt genoeg!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:36 schreef r8v2 het volgende:
[..]
De ene keer dat ik jou gezien heb was mijn aandacht op een ander persoon gericht.
Jonge, ze tandenknarst er nu nog van!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:37 schreef r8v2 het volgende:
Inu heeft er volgens mij niet zo'n moeite mee om bekeken te worden.
ik voel me gevleidquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:36 schreef r8v2 het volgende:
[..]
De ene keer dat ik jou gezien heb was mijn aandacht op een ander persoon gericht.
je laat ze thuisbezorgen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:41 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee. Dat was alleen aan het einde toen jij [betreffende user] bij mij thuis hebt afgezet
.
Zonder dat ze ervan wist natuurlijk, arm meiske! We hadden haar moeten redden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:41 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee. Dat was alleen aan het einde toen jij [betreffende user] bij mij thuis hebt afgezet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |