Inderdaad net als die Adele's van vorige week. 1 nummer goed. Gingen ze met zijn drieën zingen viel het tegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook het idee dat merendeel met dit programma 1 nummer kan, het ene trucje met het ene nummertje. Ze kunnen niet 10 nummers van 1 artiest want dan lijkt het niet meer goed genoeg...
Ben benieuwd vanavond, ik wil ook geen Adele meer horen, waarom ze ze in 1 avond tegelijk proppen is mij een raadsel ook
Wat loopt uit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja hoor, het loopt weer 20 minuten uit
Wat komt er op Zaterdag waardoor het zo uitloopt?
He, jij hier?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja hoor, het loopt weer 20 minuten uit
Wat komt er op Zaterdag waardoor het zo uitloopt?
Jij bent snel, milisecondequote:
Die lollers van Carlo en Irenequote:
Zo zoquote:
Ik zie het ja.quote:
Niet leuk dit inderdaad.. zie het nu voor het eerst.quote:
Het lag aan jou?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het origineel ook niks overigens1 keer gezien, misschien had ik een shitty episode
Oh daar heb ik maar 1 iets aan toe te voegen:quote:
Dat zou kunnenquote:
Mwah 1 miljoen, ik was bang voor 2 afgelopen weekquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Carlo & Irene zijn net zoals Linda de Mol: ze kunnen zoveel troep maken als ze willen, want ze krijgen toch wel kijkcijferhits.
Tv kantine is nog leuk vergeleken dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is nog dramatischer dan de Tv-kantine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |