Dat heb ik dus met Blackmill.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:56 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Leukste nummer van Mt Eden inderdaad, al vind ik het erg jammer dat ie in elk nummer precies dezelfde kick en snare gebruikt... (was er dan ook erg snel op uitgekeken
)
Klopt, die gebruikt ook erg veel dezelfde kick... Maar op een of andere manier kan ik z'n nummers wel waarderenquote:
Nicequote:
Bedankt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:19 schreef Infection het volgende:
Jullie kennen hem vast wel van de zoek-en-vind app reclame.
waar en wanneer?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef mr.flame het volgende:
Koan Sound![]()
Heerlijk diverse artiest(en). Zowel vies harde nummers als relaxt soft werk![]()
Kan niet wachten om ze live te zien/horen
Oh, ik ken alleen Contakt, Girl Unit, Jackmaster, Loefah, Silkie, en DMDN from the block hier. Maar goed, ik ben dan ook meer van een andere UK scene.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:20 schreef TripleP het volgende:
[..]
Shame on you!
Well, vooral veel namen van de eerste helft zijn het tegenwoordige neusje van de zalm in de uk scene. Alhoewel ze bar weinig dubstep draaien.
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:28 schreef Beardslasher het volgende:
7 oktober, paard van troje in den haag
champion sound vs Kaputt
https://www.facebook.com/event.php?eid=129326677158110
kaon sound, caspa, sigma en original sin
Dat weet TC_Artemis wel, aangezien hij die pokoe mede-organiseertquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:07 schreef mr.flame het volgende:
[..]
[..]
Dat duszieke lineup. Iemand een idee tot hoe laat het duurt? (kon het op de site niet vinden namelijk)
Oh ja, als je geen facebook hebt kun je ook ff hier kijkenhttp://www.paard.nl/event/CHAMPION-SOUND-KAPUTT
Ben jij van de loot scene?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ik ken alleen Contakt, Girl Unit, Jackmaster, Loefah, Silkie, en DMDN from the block hier. Maar goed, ik ben dan ook meer van een andere UK scene.
ik ga naar lowlands maar ga deze missenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:28 schreef TripleP het volgende:
Veel plezier iedereen die morgen naar lowlands gaat.
loefah missen is wel zuur *kraskras
mijn tentamen op maandagochtendquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:30 schreef TripleP het volgende:
wat kan er in hemelsnaam vetter zijn dan loefah
ohja godverdomme, had ik eerst ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
mijn tentamen op maandagochtend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat is wel een goed ideequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef Beardslasher het volgende:
Maar ik ga dus duidelijk wel naar loefah in tilburg
GIMME THE LOOT GIMME THE LOOT I'M A BAD BOY.quote:
vervoer is overrated, gewoon met de trein gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:43 schreef TripleP het volgende:
Misschien wel ja, als ik vervoer en mensen kan hosselen
je weet dat er een Post-hier-flying-lotus-achtige-beats-topic of alles-wat-niet-in-het-dubstep-topic-past-topic isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:44 schreef krioro het volgende:
[..]
GIMME THE LOOT GIMME THE LOOT I'M A BAD BOY.
Meer van de beat scene. Waar ik nog steeds dat topic over moet openen ja.
Ja, dat geef ik eerst een eerlijke kans, omdat jij het bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:50 schreef TripleP het volgende:
[..]
je weet dat er een Post-hier-flying-lotus-achtige-beats-topic of alles-wat-niet-in-het-dubstep-topic-past-topic is
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:02 schreef TripleP het volgende:
blaas er dan alsjeblieft wat leven in, want die baby sterft een beetje
Het is amper 10 minuten lopen, waarom zou je in hemelsnaam met de bus gaan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dat weet TC_Artemis wel, aangezien hij die pokoe mede-organiseert
Zal wel 4 of 5 uur zijn. Misschien handig om te weten: er gaan elk uur nachtbussen in de buurt van het Paard naar den haag HS waar de nachttreinen vertrekken.
Mooi, hier ben ik bij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:07 schreef mr.flame het volgende:
[..]
[..]
Dat duszieke lineup. Iemand een idee tot hoe laat het duurt? (kon het op de site niet vinden namelijk)
Oh ja, als je geen facebook hebt kun je ook ff hier kijkenhttp://www.paard.nl/event/CHAMPION-SOUND-KAPUTT
quote:
nee viel mee. er staat een tracklijst op bol.com waar je het ook kunt pre-orderenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]Heb je nog lang over gedaan.
Of gewoon op de MOS-site.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:19 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
nee viel mee. er staat een tracklijst op bol.com waar je het ook kunt pre-orderen
Kan ookquote:
WuTFquote:
We gaan door tot 5quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:07 schreef mr.flame het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |