Dat was de vorige keer zo 8 uur. maar als ze nu veel minder hebben kan het zo klaar zijn ja. Maar de herhalingen (annuleringen) moeten sowieso allemaal nog komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:19 schreef Nizno het volgende:
het kan goed over een uurtje al afgelopen zijn....
dus die meldingen over dat het tot 8u duurt is onzin.
Goedemorgen trouwensquote:svp per direct stoppen met cheaten, jullie gebruiken FOK! als medium met zijn allen om dit te doen en dat is NIET de bedoeling! FOK! wil hier niet mee geassocieerd worden
A little bird told me that's gonna take a whilequote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer zo 8 uur. maar als ze nu veel minder hebben kan het zo klaar zijn ja. Maar de herhalingen (annuleringen) moeten sowieso allemaal nog komen.
Goedemorgen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:21 schreef Crazy Harry het volgende:
LOL Wat?
[..]
Goedemorgen trouwens
Ik ben ook wel benieuwt waar dit op slaat!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:21 schreef Crazy Harry het volgende:
LOL Wat?
[..]
Goedemorgen trouwens
Agreedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:21 schreef delano.888 het volgende:
BrandX we doen t niet meer hoor, dus denk dat de waarschuwing wel weg kan
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwt waar dit op slaat!
We mogen het er niet meer over hebben dus hou er nou maar over op gewoon.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwt waar dit op slaat!
Ik ben benieuwd wat jullie uitgespookt hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:21 schreef delano.888 het volgende:
BrandX we doen t niet meer hoor, dus denk dat de waarschuwing wel weg kan
Jij ging slapen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:23 schreef pratende-paal het volgende:
het gaat allemaal heeeel snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |