Wel beetje jammer dat de reparatie 4 weken moet durenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:35 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
beter dan buiten de garantietermijn!
En ik ook al dik een jaar LGquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb hier ook al een jaar een LG tv staan, geen spijt van hoor.
wel eens een kapotte iphone gehad? Voor ze dat ding kwamen halen was er al 6 wk verstrekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel beetje jammer dat de reparatie 4 weken moet duren
Haha nee ik doe niet aan ipwnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
wel eens een kapotte iphone gehad? Voor ze dat ding kwamen halen was er al 6 wk verstreken
niet heel schokkend..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:36 schreef Hi_flyer het volgende:
ja, 15 euro goedkoper dan elders....
Ik heb even op youtube zitten kijken, maar ik heb nog niets bijzonders uit zo'n box zien komen.quote:
Probeer het eensquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe zit het met de aankoop procedure? Als je op 'Ik neem er een' klikt, is hij besteld? of moet je eerst al je gegevens invullen?
(wil wel ff snel zijn als er iets leuks voorbij komt)
Pas als je betaald hebt, zorg dat je ingelogd staat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe zit het met de aankoop procedure? Als je op 'Ik neem er een' klikt, is hij besteld? of moet je eerst al je gegevens invullen?
dan zou ik eerst een account aanmaken en inloggenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Het telt pas als je de betaalprocedure (ideal of paypal) begint. Dus je kan na het invullen van alle gegevens nog steeds een "te laat" melding krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb al tijdje een account, maar nog nooit iets gekochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef marc1982 het volgende:
[..]
dan zou ik eerst een account aanmaken en inloggen
ideal en klaar.
Maar dan krijg je wel de snelle ibood levertijd en superieure aftersales.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:36 schreef Hi_flyer het volgende:
ja, 15 euro goedkoper dan elders....
Dan moet ik dus opschietenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Het telt pas als je de betaalprocedure (ideal of paypal) begint. Dus je kan na het invullen van alle gegevens nog steeds een "te laat" melding krijgen.
sarcasme?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:40 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel de snelle ibood levertijd en superieure aftersales.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |