Voor mij is het vrijdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:48 schreef MissVanity het volgende:
Het is donderdagMorgen is het wel vrijdag
Flauw! Alhoewel... Dit is pas mijn tweede werkdag deze weekquote:
Ook een lekker kort weekje zo hee.. en vanaf morgen (ja zeggen ze hoor dus het is afwachten) mooi weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Flauw! Alhoewel... Dit is pas mijn tweede werkdag deze week
Ik heb het ook gehoord!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook een lekker kort weekje zo hee.. en vanaf morgen (ja zeggen ze hoor dus het is afwachten) mooi weer
Het is hier al de hele week best redelijk te noemen. Zondag wordt het zelfs echt zomers, naar het schijntquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Bastard het volgende:
Ook een lekker kort weekje zo hee.. en vanaf morgen (ja zeggen ze hoor dus het is afwachten) mooi weer
We zijn allemaal rustige jongens he.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef Michielos het volgende:
Ben ik weer mannen!! Ik zie dat het zonder mij erg rustig en gezellig was, m.n. in FB!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef Michielos het volgende:
Ben ik weer mannen!! Ik zie dat het zonder mij erg rustig en gezellig was, m.n. in FB!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]Alleen maar hoi zeggen tegen de mannen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]Alleen maar hoi zeggen tegen de mannen
Of het is gewoon een grove belediging aan jullie adres.quote:
En dat terwijl ik zooooooo lief benquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
Of het is gewoon een grove belediging aan jullie adres.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zooooooo lief ben
Hij ziet ons als twee kerelsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
Of het is gewoon een grove belediging aan jullie adres.
Kan ook nogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Hij ziet ons als twee kerels
Heb je haar op je borsten misschien?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Hij ziet ons als twee kerels
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je haar op je borsten misschien?
Ja, en een snorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je haar op je borsten misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |