Ja hoor, ik moet ook eens werken op zaterdag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:33 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)delijk_zomer___.html
Je zal toch van vrijdag tot en met zondag buiten zijn
Jij altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
Zal ik dan nog maar een lekker liedje doen?
![]()
Dan liever Goedemorgen, Goedemorgen.quote:
Nou.....zo ver zou ik niet willen gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan liever Goedemorgen, Goedemorgen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou.....zo ver zou ik niet willen gaan![]()
Ook een buttnummer
Kan er wel om jankenquote:
Tranentrekkend!quote:
Je treft het echt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:33 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)delijk_zomer___.html
Je zal toch van vrijdag tot en met zondag buiten zijn
Ga je naar mysteryland dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je treft het echt!
Het wordt superweer. Dat wordt genieten. The beat takes controle![]()
Hoop dat het 27 aug ook mooi weer is.
Mysteryland![]()
Goeie line-up, wel duur hoor, 75 euro.
Het is bijna in mijn achtertuin, kan het goed horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga je naar mysteryland dan?![]()
Ja die prijzen
Tis hier vlakbij inderdaad, vlgs mij waar ook altijd dancevalley is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is bijna in mijn achtertuin, kan het goed horen.
Weet het nog niet, hangt ook een beetje van het weer af. Geen zin om in de blubber te dansen.
Dancevalley is in Spaarnwoude, Mysteryland is hier in Hoofddorp op het oude Floriande-terrein.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis hier vlakbij inderdaad, vlgs mij waar ook altijd dancevalley is?
Ik vind Mysteryland niet meer zo tof, veel meer kermis idee geworden.. maar de muziek is lekker
Oh dacht op zelfde terreinquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dancevalley is in Spaarnwoude, Mysteryland is hier in Hoofddorp op het oude Floriande-terrein.
Ja, het is een bizarre kermis, maar idd, de muziek maakt veel goed .
Avifauna ken ik, weleens geweest op een trouwerij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dacht op zelfde terrein
Ik heb toch altijd dat ik nooit naar dingen ga die in de buurt zijn.. Avifauna in Alphen wel geweest maar bijvoorbeeld Archeon niet, en dat festifal feest aankomende weekend nooit geweest, jaarmarkt nooit. Ja ok de oldtimerdag ga ik heen (dat is met oude auto's niet voor opa's en oma's) kan er niet omheen aangezien ik op die straat woon, hebben ze op de hoek een biertent staan en podium
Als ik moest kiezen wist ik het welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Avifauna ken ik, weleens geweest op een trouwerij.
Dus met Lakeside ben je niet eens in je eigen plaats maar ga je het verderop zoeken bij Decibel. Jammer dat het net op dezelfde datum is he?
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
Back2school (early Rave)
11:00 - 12:30: Kristof
12:30 - 13:30: Lars
13:30 - 15:00: Ominous
13:30 - 15:00: Sequence
15:00 - 16:00: Predator
16:00 - 17:30: Rob
17:30 - 18:30: The Viper
18:30 - 20:00: Neophyte
20:00 - 21:30: Bass-D
21:30 - 23:00: The Stunned Guys
00:00 - 00:00: MC: Alee
Wow Neophyte
Dat is er vast wel, én andere versnaperingenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
JaDie wil ik meemaken, en de vrijdag ervoor op de camping draait Neophyte ook
En voor de rest word het Pussy Lounge denk ik, dat is buiten. En ergens draaide The Playah ook.. die set wil ik ook wel zien.
Ach als er maar bier is
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is er vast wel, én andere versnaperingen
Anders ga je mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |