quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:18 schreef Bastard het volgende:
Ja.. hij doet het weer... pfff mn leven... 1 grote flits, alles weg
Op je borsten?quote:
Zo'n snor waar je zachtjes aan moet draaienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Op je borsten?
En dan echt a la Chiel Montagne of Ted de Braak?
Links Chiel en rechts Tedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Op je borsten?
En dan echt a la Chiel Montagne of Ted de Braak?
Nou, ik hoor het al. Dat zit helemaal sno...eh...goed!quote:
Iedere avondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef MissVanity het volgende:
South park en family guyEn American dad natuurlijk
Duim dat het goed blijft gaan en dat jullie een fijne tijd samen hebben Mousy.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef mousy31 het volgende:
goeiesavonds kom ff de groetjes doen en een knuff voor de lieverds hier.
alvast fijn weekend
ben er weinig mn zoon is hier het gaat op t moment gelukkig goed.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dacht even dat je alweer op *kuch..verlof was
Mijne is November Rain, maar komt enkel omdat ik in november geboren benquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:51 schreef MissVanity het volgende:
Money for nothingDat is het lievelingsnummer van mijn vriend.
Like? Je lijkt me echt zo een Nightwish type eigenlijkquote:
Nee... Ik houd van Disturbed, A Day To Remember, Muse, Michael Jackson, Prince en Mindless Self Indulgence (En meer...)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Like? Je lijkt me echt zo een Nightwish type eigenlijk
Ow ja disturbed. Ik vind A welcome burden vet nummer al is het niet zo een bekend liedjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee... Ik houd van Disturbed, A Day To Remember, Muse, Michael Jackson, Prince en Mindless Self Indulgence (En meer...)
Die staat ook op Real Hardcore 2 CD dacht ik. Die ligt nog ergens op zolderquote:
Brand New Day van de Wiz Stars!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:14 schreef MissVanity het volgende:
Kennen jullie gave, inspirerende nummers? Wil mijn mp3 speler na 2 jaar wel een keer verversen.
Heb nu alleen maar depri nummers. En ik ben ze zat.
Is ook van begin jaren 90 en ik weet zeker dat ik hem dit weekend een paar keer zal horenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die staat ook op Real Hardcore 2 CD dacht ik. Die ligt nog ergens op zolder
Zoek eens de cd's van the script op .quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:14 schreef MissVanity het volgende:
Kennen jullie gave, inspirerende nummers? Wil mijn mp3 speler na 2 jaar wel een keer verversen.
Heb nu alleen maar depri nummers. En ik ben ze zat.
Meestal word ik agressief van dat nummerquote:
Ik ga m even checken. Ik ken het wel van naam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoek eens de cd's van the script op .
Toch weer wat anders dan deprimerends dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Meestal word ik agressief van dat nummer
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch weer wat anders dan deprimerends dus.
Check, maar ... echt opbeurend ... meeste klinkt best een tikkie depriquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:48 schreef Bastard het volgende:
Ik weet het alweer
Waar whatsapp al niet goed voor is, een maat van me is echt een muziek encyclopedie
Smashing pumkins.. alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |