Thank Bob for thatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:24 schreef Bastard het volgende:
Nou, tis in ieder geval bijna weekend
Italië, waar het weer nog warm is en de supermarches groot zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
'Roodkapje, waar ga je heen?'
Supermercados toch? Of was dat nu Spaans?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Italië, waar het weer nog warm is en de supermarches groot zijn.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Supermercados toch? Of was dat nu Spaans?
Zolang ze er maar pizza's hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Supermercatore zou het moeten zijn.
Dat is wel een lekker plaatje, wist niet dat het van Macdonald was eigenlijk.quote:
Fijn meid, geniet er vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:14 schreef summer2bird het volgende:
VAKANTIEEE!!!![]()
na 2 weken 90 uur gewerkt heb ik vakantie
Een fursuit? Is dat zo'n pak van een beer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:10 schreef Darkwolf het volgende:
Lekker weird, maar vandaag nog eventjes een dagje werken. Dan even naar huis om spullen en fursuit op te halen, dan naar Rotterdam voor pre-Eurofurence party met vrienden waar ik vervolgens mee naar Duitsland ga rijden de volgende ochtend.
Goedemorgen iedereen, trouwens.
Het Ronde Huis.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien is deze vraag meer voor BNW, maar toch.
Iemand die nog wat weet over het topic van een tijd geleden, ging over een huis/pand.
Het scheen dat er in de vorige eeuw vreemde dingen beurden met de kinder/vrouwen die daar aan kwamen.
Er was volgens mij zelfs een link met de Oranjes.
Ik weet ook nog dat het er nu niet meer staat.
Kan niet meer op de naam komen van het huis en het topic.
Een aantal Fok!ers deden ook zelf onderzoek over dit onderwerp.
Vroeg me af hoe het is afgelopen.
Iemand?
ELO, altijd goed!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
Nog even een mooi liedje voor het slapen gaan.
Hele rel gemist ook hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:25 schreef MissVanity het volgende:
HalloIk ben weer terug van het weekendje weg
Heerlijk gewandeld. Ook al regende het constant
Zondag zijn we 3 uur wezen wandelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hele rel gemist ook hier
Maar jammer van het weer inderdaad zeg... nou zondag ging wel toch? Ben mijn kinderen nog langs zegersloot gelopen en ze hebben daar wat in het water gespeeld.
Zaterdag was regen hier.. voor de 4e week op rij ofzo, dus zondag tm nu kan ik niet over klagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zondag zijn we 3 uur wezen wandelenWas wel af en toe een regenbuitje.
Zaterdag was de beste dag![]()
Ik heb me even bijgelezen over de rel![]()
Bij ons in Drenthe was het niet warm genoeg hoor om in het water te gaan
Kon je wat met de uitleg van de kaart?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo, nog even en dan... Ben ik ook weg. See you over twee weken ofzo weer.
Ah jawel. Ik post hem even in je topic en dan kan jij jouw uitleg er bij posten, zodat hij voor iedereen zichtbaar is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kon je wat met de uitleg van de kaart?
Ook goedemorgen!quote:
Klik...quote:
En de rest van de dierenwereld?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:14 schreef Bastard het volgende:
Goedemorgen!
Zo, de mod is van huis, de muizen kunnen op tafel
Okee, okee...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klik...en weg .
Waar vind je dit soort liedjes Ferdo? Verschrikkelijk![]()
Ja, dat is al stukken beterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En de rest van de dierenwereld?
[..]
Okee, okee...
Doe mij dan maar het origineel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |