Val er bij in slaap hoor, deze mixen aanstaan http://thepiratebay.org/t(...)-2011-hM_-_Hardstylequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:15 schreef Michielos het volgende:
ehhehe![]()
vetste trance nummer imoAirbase_O_
Gast whutquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Val er bij in slaap hoor, deze mixen aanstaan http://thepiratebay.org/t(...)-2011-hM_-_Hardstyle
Tis dan wel hardstyle, vanaf cd2 word het leuker, minder happy
Daar durf ik niet op te klikken.quote:
Kun je gerust doen hoor, best vrolijke tekstquote:
Nou nou, da's ook lekker vrolijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je gerust doen hoor, best vrolijke tekst
"Alle rozen zijn hier rood, alle mensen zijn hier dood " zoiets
Okee, fair enough, doe ik dezequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou nou, da's ook lekker vrolijk.
Maar door die tekst durf ik nu helemaal niet meer te klikken.
Die deed de afsluiting in de Pussy lounchquote:
Leuk he? Lekkere muziek vind ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die deed de afsluiting in de Pussy lounch
Ja hij had zeker een lekkere set.. maar Dj Panic, the playah, en neophyte waren wel top hoor pff. Stilstaan was niet mogelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk he? Lekkere muziek vind ik.
En als je er dan bij staat is het helemaal tof, go with the beat.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef Michielos het volgende:
die naam.. the playah!!!!!!!!!!!!!!!!!
... met Mental Theo samen als ik het goed herinner. (of was dat nou daarvoor nog ... who caresquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef Bastard het volgende:
Die deed de afsluiting in de Pussy lounch
Ook gehoord.. echt al die oude platen voorbij horen komen.. zo geweldig dat ik er emo van wordquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... met Mental Theo samen als ik het goed herinner. (of was dat nou daarvoor nog ... who cares)
oh, en hardstyle is voor pussies, hardcore (vibes) 4 ever![]()
Dat was ook mijn 'top tijd'quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Is dat nog wat, die hardcore van tegenwoordig? Zelf heb ik van 1992 tot ergens in 2000 in het wereldje rondgelopen, gouden tijden waren dat, vooral 1992 t/m half 1994
Download cd 3 van Decibel 2011, helemaal bekendquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat was ook mijn 'top tijd'(maar dan wel wat eerder begonnen ... sinds het begin eigenlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |