quote:The Metropolitan deputy assistant police commissioner, Stephen Kavanagh told BBC Breakfast more than 100 arrest warrants are being executed this morning (a raid on an estate in Pimlico has already been reported). He said there would be 16,000 officers on the streets again tonight and the situation will then be reviewed.
Kavanagh also said some of his officers were "disappointed" with the punishments handed out to rioters and looters by the courts.
quote:Owen Flanagan, 28, Levenshulme, was jailed for eight months after he pleaded guilty to two counts of burglary – stealing £75 of clothing from former Oasis singer Liam Gallagher's Pretty Green fashion boutique and two electrical items.
mjah, ik vermoed dat je niet de lichtste straf hebt gekozen om neer te zetten, en dit vind ik idd een voldoende straf, dus de rest zal dan wel veel lager liggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:18 schreef Kingstown het volgende:
Er worden momenteel invallen gedaan in Londen en er zijn 100 arrestaties verricht. Vannacht ook weer 16.000 politie-agenten op straat en sommige politie-agenten zijn teleurgesteld over de lage straffen.
Ik vond het wel aardig aan de maat wat ik tot nu toe gelezen heb.
[..]
[..]
Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn ze in de UK niet zo als in Nederland. Straf is daar gewoon straf...of je nu 10 bent of 80.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:22 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
plus, al de minderjarigen, waar het hier voornamelijk om gaat, zullen wel weer belabberde straffen krijgen.
Ik had in het andere topic alle straffen die ik tegengekomen ben tot nu toe neergezet, maar de laatste 2 van vanochtend waren deze plus:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:22 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
mjah, ik vermoed dat je niet de lichtste straf hebt gekozen om neer te zetten, en dit vind ik idd een voldoende straf, dus de rest zal dan wel veel lager liggen.
plus, al de minderjarigen, waar het hier voornamelijk om gaat, zullen wel weer belabberde straffen krijgen.
Het is niet dat ze 8 uur moeten schoffelen ofzo.quote:Bernard Moore, 46, of Monsall, pleaded guilty to using threatening words or behaviour likely to cause alarm or distress and assaulting a constable in the execution of their duty.
Moore, who was said to have been clearly under the influence of alcohol or drugs, shouted abuse at officers trying to deal with disorder. He then attempted to gouge out the officer's eye with his finger. He was jailed for 20 weeks.
Nope:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn ze in de UK niet zo als in Nederland. Straf is daar gewoon straf...of je nu 10 bent of 80.
De jongste die ik tot nu toe tegen gekomen ben en ook de enige waarvan de naam niet wordt genoemd, dus het lijkt er op dat men in Engeland ook speciale regels heeft voor kinderen, waarbij ik me nu afvraag in hoeverre de Jamie Bulgar zaak daar eventueel een rol in speelt.quote:The 11-year-old boy, who lives in Romford, east London, admitted stealing a waste bin worth £50 through a smashed window at the town's Debenhams during looting by 20 to 30 young people at about 10.30pm on Monday.
District Judge James Henderson sent him home on bail while a pre-sentence report was put together. He said the boy was too young for either a tagging device or time behind bars.
Ik ook, maar goed, ieder z'n mening.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schijnbaar het laatste, begrijp ik.
Ik heb net wat meer medelijden met die hardwerkende, levende winkeliers die hun hele hebben en houden in rook hebben zien opgaan dan met een dode rockster.
En het heeft niets met de rellen van doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat die rellers, nadat ze de hele buurt leeggeroofd hadden, en bij het volgende adres aankwamen A hadden moeten weten dat dat het huis van Amy Winehouse was en B na roof, diefstal, beroving, brandstichting en weet ik wat dan ook hadden moeten zeggen, jongens, we hebben huizen afgefikt, mensen mishandelt, geplunderd en geroofd, maar Amy Winehouse is nog maar even dood, dit gaat moreel gezien toch ECHT te ver?
Clusterbommen en kruisraketten zijn ook uit de mottenballen gehaald , er is nog beraad of kernbommen ook noodzakelijk zijn, maar generaal Cameron heeft laten weten er serieus over na te denken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het leger is ook in aantocht met tanks en choppers. Lekker oorlogje spelen!
Tsja....er is niets gebeurt afgelopen nacht, alles is rustig gebleven, er zijn geen relschoppers en dan gaat iemand vragen of er _nu_ rubber kogels ingezet gaan worden. Overdreven vraag idd en dan krijg je overdreven antwoorden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:11 schreef Ferdo het volgende:
Kom op! Het kan vast nog véél verder overdreven worden als geroepen wordt dat de relschoppers harder aan moeten worden gepakt.
Er zal in de toekomst vast wel iets gebeuren, waardoor het ook in Nederland fout gaat. Zie Helmond nu, waar buurtbewoners gewoon samengaan om iets aan de problemen aldaar te doen. Het lijkt me daarom een kwestie van tijd. Zo grootschalig als in Engeland zal het denk ik niet zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:24 schreef Boosbaard het volgende:
Het lijkt in mijn ogen wel of de rellen zich uitbreiden, ook gezien de felle reactie vandaag in Antwerpen waar 200 man de straat op is gegaan. Ik vraag me af of dit zich ook naar Nederland zal verplaatsen, we hebben hier ook genoeg werkloze en ontevreden paupers (chavs) rondlopen.
Of je verbindt even zaken aan elkaar die totaal geen verband hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:24 schreef Boosbaard het volgende:
Het lijkt in mijn ogen wel of de rellen zich uitbreiden, ook gezien de felle reactie vandaag in Antwerpen waar 200 man de straat op is gegaan. Ik vraag me af of dit zich ook naar Nederland zal verplaatsen, we hebben hier ook genoeg werkloze en ontevreden paupers (chavs) rondlopen.
quote:West Midlands police say they have been given more time to question a 32-year-old man on suspicion of murder in connection with the death of three men - Haroon Jahan, 21, and brothers Shazad Ali, 30 and Abdul Musavir, 31 - who were victims of an alleged hit-and-run in Birmingham in the early hours of Wednesday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |