Paypal denk ik, en je wachtwoord onder ctrl+vquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:37 schreef bambino het volgende:
Wat is trouwens snelste betaal mideel voor hunt?
Ideal / creditcard / paypal ?
Blijkbaar. Alhoewel ik de lol er ook niet zo van in zie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:37 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Want we vinden het leuk om midden in de nacht te slowchatten op een forum over niets?
Ik hoop dat er poep in zitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:37 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Ik moet meer moeite voor die 14 euro doen dan dat het me waard is
wachtwoord van paypal bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:38 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Paypal denk ik, en je wachtwoord onder ctrl+v
Ben echt benieuwd wat er in die kutbox zitof het het geld waard is
ik ben JamesStewartquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zit hardop te lachen om die boze mensen op iBood
Uiteraardquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:39 schreef bambino het volgende:
[..]
wachtwoord van paypal bedoel je denk ik?
Hoop het wel, want eigenlijk verdien je de box helemaal niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:41 schreef Rem-koe het volgende:
Zit er geen tijdslimiet op die kutproducten?
Ja, als ik ga slapen stopt de hele huntquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:41 schreef Rem-koe het volgende:
Zit er geen tijdslimiet op die kutproducten?
nou nou, een beetje aardig zijn hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoop het wel, want eigenlijk verdien je de box helemaal niet.
Ik kan er niks aandoen dat ik wel snel benquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoop het wel, want eigenlijk verdien je de box helemaal niet.
Neuquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nou nou, een beetje aardig zijn he
geluk heb, heeft niks met snelheid te maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:42 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Ik kan er niks aandoen dat ik wel snel ben
wegwezen danquote:
Kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:42 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Ik kan er niks aandoen dat ik wel snel ben
ik wordt er niet gek van hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Kloptmaar wel dat je het eigenlijk helemaal niet wilt en dan hier iedereen gek maakt met "ik wil em eigenlijk niet".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |