Aan de deur weigeren wil zeggen dat het nooit aangekomen is. verhalen zij ook weer op TNT of wie ze gebruiken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel als het nog niet verzonden is
En ik heb 1x iets aan de deur geweigerd. Niks betaald, al het geld terug gekregen.
dit kreeg ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
atabase connection error</h1><hr /><p style="color: white;">Error establishing mySQL database connection. Correct user/password? Correct hostname? Database server running? in /var/www/site/classes/ez_sql_mysql.class.php on line 78</p>
ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:26 schreef Rem-koe het volgende:
Kunnen gameconsoles ook langskomen trouwens ;o?
Ik wil hem wel hebbequote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:28 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ga hem annuleren, 50 euro is me teveel
Ik neem em wel van je over (als je hem niet openmaakt)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:28 schreef Rem-koe het volgende:
Je maakt toch hopelijk wel een geintje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:28 schreef Rem-koe het volgende:
jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:28 schreef SuperRogier het volgende:
Ik gebruik chrome, is dat een nadeel?
Oh jawel hoor er bestellen een paar duizend mensen tegelijk dit waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:28 schreef computerprobleem het volgende:
ik had error wat een aids box
ze liegen gewoon kan niet zo snel weg zijn
Ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:28 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
WIE HEEFT ER NOU DE BOX???
Werkte voor mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:28 schreef SuperRogier het volgende:
Ik gebruik chrome, is dat een nadeel?
Nee, uit paniek kocht ik hem maar, ik zag de prijs nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je maakt toch hopelijk wel een geintje?
Heb jij m echt? neeeeuw, laat ff weten wat er in zatquote:
Uit paniek iets vrijwillig kopenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:29 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Nee, uit paniek kocht ik hem maar, ik zag de prijs niet.
Ik heb nu dat ideal scherm voor me
Ik neem hem voor 55 euro van je overquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:29 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
IK WIL M WEL OVERNEMEN VOOR 60quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:29 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:29 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Ik voor 260quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
IK WIL M WEL OVERNEMEN VOOR 60
Dat is me teveel moeite voor 5 euroquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:29 schreef BaasXY het volgende:
[..]
Ik neem hem voor 55 euro van je over
Wow, wat een afzetters!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:29 schreef computerprobleem het volgende:
die credticard houder is gewoon de rijbewijs etui maar dan in een ander positie
niet kopen dus want is fake
Uiteraardquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb jij m echt? neeeeuw, laat ff weten wat er in zat
Op youtube zit er allemaal crap inquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zweer je, er zit een laptop in.
Toch welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:29 schreef Deadrex het volgende:
database error bij de box, niemand had de box kunnen bemachtigen
Inderdaad, Red bull, shampoo...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:31 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Op youtube zit er allemaal crap in
Moest hem gewoon nog een keer postenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:31 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Misschien komt hij gelijk weer.
Waarom koop je hem ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:31 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
pretty muchquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:32 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
stonden jullie ook helemaal strak tijdens het bestellen van de box"DATABASE CONNECTION ERROR" fuuuuuu
Jup, 3x geklikt, ik was al heel blij dat ik in t scherm zat van paypal-ideal, maar verder kwam ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:32 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
stonden jullie ook helemaal strak tijdens het bestellen van de box"DATABASE CONNECTION ERROR" fuuuuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te horen dat de box vol zit met anticonceptiemiddelenGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |