als jij vooruit betaald wil ik best een meenemenquote:
haha grappig origineelquote:
weet ik, dat zeg ik toch ook?quote:
OH MIJN GOD WAT HEB IK EEN SPIJT DAT IK JOU VIA MIJN ANDERE TOPIC HIER HEEN HEB GEKREGENquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
haha grappig origineel
ditquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
je kan ook een ipad in nederland kopen
ow ja, nog bedankt daarvoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OH MIJN GOD WAT HEB IK EEN SPIJT DAT IK JOU VIA MIJN ANDERE TOPIC HIER HEEN HEB GEKREGEN
Als je toch in Amerika bent en je wilt een iPad dan kan je hem beter daar kopen, ben je goedkoper uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
je kan ook een ipad in nederland kopen
weinig personeel, bijna tegen inkoopprijs verkopen gok ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:12 schreef Rem-koe het volgende:
Hoe maakt iBood hier eigenlijk winst op, weet iemand dat?
Verzendkostenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:12 schreef Rem-koe het volgende:
Hoe maakt iBood hier eigenlijk winst op, weet iemand dat?
Amazon.com bestaat ook nog he.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je toch in Amerika bent en je wilt een iPad dan kan je hem beter daar kopen, ben je goedkoper uit.
Sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:11 schreef Maraca het volgende:
Computerprobleem en Dalano, praat dit even uit via de PM/DM of weet ik het, maar niet hier.
Is goed, komt eraanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:12 schreef Poepoog het volgende:
[..]
PM anders je inloggevens en CC nummer, dan neem ik het wel voor je over.
werkt niet omdat je een nederlands adres hebt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Amazon.com bestaat ook nog he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |