Had ik net met die etuiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Toen ibood ging herladen zag ik weer die fietscomputer
Het zijn echt ADVIESprijzen dat zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:42 schreef computerprobleem het volgende:
Zijn die aangegeven adviesprijzen ook echt zo, of verzinnen ze die zodat het veel goedkoper lijkt?
Adviesprijzen vanuit de leverancierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:42 schreef computerprobleem het volgende:
Zijn die aangegeven adviesprijzen ook echt zo, of verzinnen ze die zodat het veel goedkoper lijkt?
Kloppen wel aardig. Maar geen enkele winkel volgt het advies.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:42 schreef computerprobleem het volgende:
zijn wel echt, maar op internet vind je alles ongeveer 10-30 euro goedkoper dan die adviesprijsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:42 schreef computerprobleem het volgende:
Adviesprijzen van de fabrikant.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:42 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb ook zo'n gaar lichtding op mijn monitor. Dat 'beweegt' op de maat van de muziek..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:44 schreef delano.888 het volgende:
Dat licht is niet tof en zet je na 2 weken uit
Ambx? Had ik ook! Was tof, totdat het gejat werd dan..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n gaar lichtding op mijn monitor. Dat 'beweegt' op de maat van de muziek..
O, op die manier. Het is dus een adviesprijs. Nou ja, ik dacht dat ze er de echte winkelprijs bij b.v. bol.com mee bedoelden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:44 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Adviesprijzen van de fabrikant.
Produkten zijn vaak bij introductie al goedkoper in de winkels
Kan vast uitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ook als 'ie zo'n lelijke rand heeft??
jammer hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |