Past ie niet? Is ie te groot voor jou? Hou je van klein?quote:
opkopers? Veel spul is nog makkelijk met winst te verkopenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:30 schreef SuperRogier het volgende:
Fuck, wat snel. Wie koopt zoiets binnen 10 seconden vraag ik me dan af?
Dat past wel hoor! Proppen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom als het de verkeerde maat is?
Ipad komt vrijwel zeker langs.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:31 schreef Rem-koe het volgende:
Of zijn tablets eigenlijk typisch dingen die niet op iBood komen?
alleen vieze android tabletsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:31 schreef Rem-koe het volgende:
Ik wacht er ook een beetje op, en de box.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:31 schreef Rem-koe het volgende:
Dan doe je t foutquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:32 schreef computerprobleem het volgende:
Mensen snel vraagje:
ik drukte net om te testen op Ik neem er een, alleen daarna gebeurde er niks? Balk werd blauw en verder niks
No shit?! Maar daar zal toch geen keiharde korting op zitten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ipad komt vrijwel zeker langs.
Waarschijnlijk wel refurbished toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ipad komt vrijwel zeker langs.
je hebt een computerprobleemquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:32 schreef computerprobleem het volgende:
Mensen snel vraagje:
ik drukte net om te testen op Ik neem er een, alleen daarna gebeurde er niks? Balk werd blauw en verder niks
Dat wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel refurbished toch?
eerst account makenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:32 schreef computerprobleem het volgende:
Hoe schaf je iets definitief aan?
inloggen, dan krijg je betaalscherm na het "ik neem hem"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:32 schreef computerprobleem het volgende:
Oh noesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:32 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
je hebt een computerprobleem
U is simpel?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:32 schreef computerprobleem het volgende:
Nee, is compleet wat andersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:33 schreef Rem-koe het volgende:
Refurbished is toch een mooi woord voor 2e hands?
Zoiets jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:33 schreef Rem-koe het volgende:
Maar dan met 2j garantie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:33 schreef Rem-koe het volgende:
Dat dus, die rijbewijzen zijn al bijna uitgestorven wth iboodquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:34 schreef Crazy Harry het volgende:
Goed produkt, behalve dat de rijbewijzen niet meer zo groot zijn dan...
Dit zal toch wel specifiek genoemd worden..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Refurbished = fixed door fabrikant na een probleem.
Duizenden. Het is meestal morgen wel op rtl nieuws ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:34 schreef computerprobleem het volgende:
Zijn er echt zoveel mensen in NL nu wakker die die dingen kopen? Want gaat soms echt hard en lijkt me sterk dat die spullen alleen door Fokkers gekocht worden.
ja, maar het is dan ook maar eens in de zoveel maandenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:34 schreef computerprobleem het volgende:
Zijn er echt zoveel mensen in NL nu wakker die die dingen kopen? Want gaat soms echt hard en lijkt me sterk dat die spullen alleen door Fokkers gekocht worden.
Ben echt heel benieuwd naar exacte aantallen, over de hele nacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:34 schreef computerprobleem het volgende:
niet meer zo snel:Pquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:34 schreef computerprobleem het volgende:
lijkt me wel erg veelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:35 schreef delano.888 het volgende:
Ik las eerder vannacht de vorige keer 800.000 unieke bezoekers?
Welke box?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:36 schreef Friek_ het volgende:
Zou mooi zijn als deze ook in de box zat.
Een doos volquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:36 schreef Friek_ het volgende:
Zou mooi zijn als deze ook in de box zat.
Nou ja? Met België erbij misschien?quote:
Als je bedenkt dat het ongeveer tot 20:00 duurt, en er ook elke dag meer dan 1mil mensen gtst kijken, is het helemaal niet zo veel..quote:
Welke Dé Box?quote:
die mogen niet meedoen. Aparte hunt, aparte dag (vorige week)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nou ja? Met België erbij misschien?
Het is al 30x uitgelegd in dit topic.quote:
zoek op youtube ibood box, je koopt voor ¤80 een doos met dingen, maar je weet niet wat, maar het is altijd meer waard als wat je ervoor betaald hebt.quote:
Nee, tenzij je daar een afleveradres hebt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:37 schreef Bundy. het volgende:
Kun je btw ook meedoen aan Hunts in andere landen zonder gedoe?
ja alleen als je in dat land een woonadres hebt`quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:37 schreef Bundy. het volgende:
Kun je btw ook meedoen aan Hunts in andere landen zonder gedoe?
of 40quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:37 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
zoek op youtube ibood box, je koopt voor ¤80 een doos met dingen, maar je weet niet wat, maar het is altijd meer waard als wat je ervoor betaald hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |