Je had 't topic aan moeten maken..quote:
Onze slaapkamers zijn helemaal verduisterd, dus ze werken primaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Let op: het werkt alleen in de winter![]()
Tenzij je in de zomer voor half 6 op moet dan.
Dat dus, lapo is nieuw topic grrrmblquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je had 't topic aan moeten maken..
Het is nooit te laat om ermee te beginnenquote:
Nee OPEN NIEUW DEEL aanklikkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:52 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
hoe moet dat? gewoon deze op kopieren sorry btw
Onderaan staat een knopje 'open nieuw deel'.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:52 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
hoe moet dat? gewoon deze op kopieren sorry btw
troll failquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee OPEN NIEUW DEEL aanklikken
wat is cc?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:53 schreef knight18 het volgende:
wil ik kiopen via paypal horloge moet me CC gekoppeld zijn . gvd
Saved by paypalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:53 schreef knight18 het volgende:
wil ik kiopen via paypal horloge moet me CC gekoppeld zijn . gvd
Ik zei t tochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:54 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
ik ben serieus die epic sax guy aan het luisteren, en ik moet zeggen, het past wel bij de ibood hunt![]()
ik ook staat nu al 15 min aan en ben het nog niet zatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:54 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
ik ben serieus die epic sax guy aan het luisteren, en ik moet zeggen, het past wel bij de ibood hunt![]()
LOLLL hij is ook zo epicquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:54 schreef bartos het volgende:
[..]
ik ook staat nu al 15 min aan en ben het nog niet zat
ik pas op 2 minutequote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:54 schreef bartos het volgende:
[..]
ik ook staat nu al 15 min aan en ben het nog niet zat
Het is best een mooi ding, laserkleurenprinter voor dat geld vind je niet snel in de winkel..quote:
Oh lol ik let niet goed opquote:
En jullie alleen laten in dit topic zonder toezicht?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Begon me al zorgen te maken dat jij sliep, fiew
Noooooooooo je bent de eerste die dit postquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jullie moeten nog wel even een tijdje wakker blijven, maar dan krijg je ook wat.. Begint met een "B" en eindigt op "OX"!! #iboodhunt
2 uur geleden
Blox van Vodafone.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jullie moeten nog wel even een tijdje wakker blijven, maar dan krijg je ook wat.. Begint met een "B" en eindigt op "OX"!! #iboodhunt
2 uur geleden
Jij hebt een magnetron van 1300watt? Veeettquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:58 schreef SuperRogier het volgende:
Stroomverbruik: Maximaal: 1,3 kW of minder
Dat is een ongeveer een wasmachine, stofzuiger of magnetron! Ik wist niet dat die dingen zoveel stroom gebruikten..
Ik doelde meer op de 2 uur geledenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Noooooooooo je bent de eerste die dit post
quote:
OF 2x hetzelfde product alleen de 2e keer 50 euro goedkoper dan de eerste keerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:59 schreef Friek_ het volgende:
Overigens zou ik wel eens voor een dagje iBood-directeur willen zijn en die consumenten helemaal gek zien worden door mijn gespeel met producten bij de hunt. Voel je jezelf toch een beetje God.
En daar zit tof spul in?quote:
Kan, maar er kunnen ook spullen in zitten die voor jou niet interessant zijnquote:
jij bent toch die presentator rtl woon ej niet in new york?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Beetje duur voor op de WC
Niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:02 schreef knight18 het volgende:
[..]
jij bent toch die presentator rtl woon ej niet in new york?
Heeft die bij mij al vaker gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:03 schreef delano.888 het volgende:
Ghehe de balk begon bij mij leeg.
Hoe weet jij dat mn vriendin lekker ruiktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die ruikt wel lekker, dus goede keus.
2 potten uit de pannensetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat mn vriendin lekker ruikt
In 1994 gekocht zeker?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooi dingetje van WD. ik heb de 2 gb editie
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:04 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja de box zou zometeen een keer moeten komen
Dat ze al zo vaak bij 'een vriendin' bleef slapen was natuurlijk wel een beetje verdacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat mn vriendin lekker ruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wooooooot die wil ik ook!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooi dingetje van WD. ik heb de 2 gb editie
Nee, wel genoeg trolleys en laptopsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Hebben ze geen leuke mp3 speler met 32gb en een radio functie in de aanbieding?
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:05 schreef Rem-koe het volgende:
Is er al een tablet voorbij gekomen?!
Nopequote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:05 schreef Rem-koe het volgende:
Is er al een tablet voorbij gekomen?!
tb bedoel ik dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wooooooot die wil ik ook!
Slamfm: BLACK AND YELLOW BLACK AND YELLOW BLACK AND YELLOW
Om de bocht aan te snijden!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:06 schreef delano.888 het volgende:
Gaan we zo beginnen? Waarom neemt een belg een mes mee in de auto?
Zodat hij de bocht kan afsnijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:06 schreef delano.888 het volgende:
Gaan we zo beginnen? Waarom neemt een belg een mes mee in de auto?
Af te snijden juist jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Om de bocht aan te snijden!
slaaptabletten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:06 schreef Rem-koe het volgende:
Dan ga ik azen op een tablet de rest van de nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:08 schreef SuperRogier het volgende:
Het zit in de hoek en wordt steeds kleinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:08 schreef SuperRogier het volgende:
Het zit in de hoek en wordt steeds kleinerfokkers hebben dat kwaaltje ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kuttopic :')
ZO:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik begin best wel moe te worden... hoe geef ik mezelf nieuwe energie ?
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:09 schreef Rem-koe het volgende:
Ik wil serieus graag weten wat een box is
zoek op youtube ibood box. succesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:09 schreef Rem-koe het volgende:
Lees het vorige topic mijn eerste post.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:09 schreef Rem-koe het volgende:
Een kartonnen doos met van alles watquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:09 schreef Rem-koe het volgende:
Heb je ze gewaarschuwd voor de rampen in Japan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:09 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
2006 belde, ze willen hun geheugenkaartjes terug
De confrontatie!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:10 schreef Rem-koe het volgende:
Ohkay, ohkay, dus eigenlijk geef je dan geld uit... en je weet niet wat je krijgt?! Wat is de meerwaarde
het is altijd meer waard dan wat je ervoor betaaldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:10 schreef Rem-koe het volgende:
Ohkay, ohkay, dus eigenlijk geef je dan geld uit... en je weet niet wat je krijgt?! Wat is de meerwaarde
Je kan van alles krijgenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:10 schreef Rem-koe het volgende:
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:10 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
hebben jullie dat ook dat je helemaal niet meer kijkt naar de prijzen, omdat je zo gefixeerd bent op een leuk product??
Dat je misschien iets heel duurs krijgt voor heel weinig geld?!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:10 schreef Rem-koe het volgende:
Een youtube uboxing filmpje die je eventueel kan maken, en klamme handjes bij het openen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:10 schreef Rem-koe het volgende:
6/7 ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:11 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, hoeveelste laptop is dit wel niet.
Maar die kans is heel klein.quote:
Die kans acht ik idd groot, dat is dan toch een winst van 800% ongeveer, mooi tochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar die kans is heel klein.
Denk wel dat je nu een kans hebt om een laptop in je box te krijgen
Mwah. Ze zeggen dat hij minstens de waarde vertegenwoordigt van het bedrag dat je betaald hebt. Maar dan gaan ze wel uit van de geweldige adviesprijzen, die veeeel hoger liggen dan wat normaal is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:10 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
het is altijd meer waard dan wat je ervoor betaald
Het is niet precies dezelfde volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Wel jammer dat het herhalen nu al begint
JAquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:12 schreef knight18 het volgende:
kan je ook ferraris krijgen voor bv 1000 euro?
Laten we hopen dat dat bij dit product blijftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Wel jammer dat het herhalen nu al begint
er zijn zoveel verschillende versies dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:13 schreef SatanicWarrior het volgende:
Dell laptop: Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs ¤ 816,- op woensdag 29 juni 2011.
type stond er bijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:13 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
er zijn zoveel verschillende versies dus
Volgens mij wel ja, wel een 4tb NAS iigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:15 schreef Crazy Harry het volgende:
Natuurlijk weer te laat ingeschakeld...
Is de Netgear Readynas Ultra 4 al voorbij gekomen?
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:14 schreef delano.888 het volgende:
En de box gaat dus 10x sneller nog he
* Maraca knakt haar vingersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:15 schreef Poepoog het volgende:
Hierna moet ie volgens de telling komen.
volgens mij welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:15 schreef Crazy Harry het volgende:
De ultra 2quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:15 schreef Crazy Harry het volgende:
Ga dan slapen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal niet aan te beginnen
Ja hebben wij weer meer kansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |