Je had 't topic aan moeten maken..quote:
Onze slaapkamers zijn helemaal verduisterd, dus ze werken primaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Let op: het werkt alleen in de winter![]()
Tenzij je in de zomer voor half 6 op moet dan.
Dat dus, lapo is nieuw topic grrrmblquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je had 't topic aan moeten maken..
Het is nooit te laat om ermee te beginnenquote:
Nee OPEN NIEUW DEEL aanklikkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:52 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
hoe moet dat? gewoon deze op kopieren sorry btw
Onderaan staat een knopje 'open nieuw deel'.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:52 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
hoe moet dat? gewoon deze op kopieren sorry btw
troll failquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee OPEN NIEUW DEEL aanklikken
wat is cc?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:53 schreef knight18 het volgende:
wil ik kiopen via paypal horloge moet me CC gekoppeld zijn . gvd
Saved by paypalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:53 schreef knight18 het volgende:
wil ik kiopen via paypal horloge moet me CC gekoppeld zijn . gvd
Ik zei t tochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:54 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
ik ben serieus die epic sax guy aan het luisteren, en ik moet zeggen, het past wel bij de ibood hunt![]()
ik ook staat nu al 15 min aan en ben het nog niet zatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:54 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
ik ben serieus die epic sax guy aan het luisteren, en ik moet zeggen, het past wel bij de ibood hunt![]()
LOLLL hij is ook zo epicquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:54 schreef bartos het volgende:
[..]
ik ook staat nu al 15 min aan en ben het nog niet zat
ik pas op 2 minutequote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:54 schreef bartos het volgende:
[..]
ik ook staat nu al 15 min aan en ben het nog niet zat
Het is best een mooi ding, laserkleurenprinter voor dat geld vind je niet snel in de winkel..quote:
Oh lol ik let niet goed opquote:
En jullie alleen laten in dit topic zonder toezicht?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Begon me al zorgen te maken dat jij sliep, fiew
Noooooooooo je bent de eerste die dit postquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jullie moeten nog wel even een tijdje wakker blijven, maar dan krijg je ook wat.. Begint met een "B" en eindigt op "OX"!! #iboodhunt
2 uur geleden
Blox van Vodafone.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jullie moeten nog wel even een tijdje wakker blijven, maar dan krijg je ook wat.. Begint met een "B" en eindigt op "OX"!! #iboodhunt
2 uur geleden
Jij hebt een magnetron van 1300watt? Veeettquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:58 schreef SuperRogier het volgende:
Stroomverbruik: Maximaal: 1,3 kW of minder
Dat is een ongeveer een wasmachine, stofzuiger of magnetron! Ik wist niet dat die dingen zoveel stroom gebruikten..
Ik doelde meer op de 2 uur geledenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Noooooooooo je bent de eerste die dit post
quote:
OF 2x hetzelfde product alleen de 2e keer 50 euro goedkoper dan de eerste keerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:59 schreef Friek_ het volgende:
Overigens zou ik wel eens voor een dagje iBood-directeur willen zijn en die consumenten helemaal gek zien worden door mijn gespeel met producten bij de hunt. Voel je jezelf toch een beetje God.
En daar zit tof spul in?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |