Werkt helemaal super i.c.m een wii controllerquote:Op zaterdag 3 september 2011 08:21 schreef Devolution het volgende:
Er zijn inderdaad emulators voor zo'n beetje alle consoles behalve die van deze generatie. Ik heb bijvoorbeeld een SNES, GBC, GBA en N64 emulator op mijn tabletWerkt prima.
wait, whut?quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Werkt helemaal super i.c.m een wii controller
quote:
koop n 2de hands A merk.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:14 schreef Gutz het volgende:
Het zal al wel weer een paar honderd keer voorbij gekomen, welke Tabs zijn nu echt aan te raden met SIM ondersteuning en GPS
Die Rena3 schijnt goed te zijn, maar spreekt mij qua design niet echt aan. Tevens is die er niet met en SIM en GPS (wel apart)
Iemand een idee. Budget om en nabij de 250 eypo
Traag typen is aardig op te lossen door verschillende browsers te proberen. Resultaten in de Android market zijn soms wel minder naar mijn idee. Meestal los ik dit op door wanneer ik een paar apps heb deze gewoon via de pc (browser) te installeren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef drumstickNL het volgende:
Overigens: Heb jullie ook probleem dat het toetsenbord traag reageert? Daarnaast is de Android market vrij apart, ze tonen je geen heldere resultaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop