quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef Splackavellie02 het volgende:Weer een veel te lang bericht waarin je precies hetzelfde zegt wat je in je vorige bericht ook al zei. En het klopt nog steeds niet helemaal.
[..]
Zie je mij ergens zeggen dat ik de Archos voor iedereen afschrijf? Het enige dat ik zeg is dat de middenklasser die de Transformer is, een betere tablet is dan de budgetmodellen. En ik zie nergens een argument van jou dat dat onwaar maakt.
Ik reageerde dan ook eerst op Catch22- waarna jij er jouw discussie van maakt. Mij gaat het om een totaal andere discussie, en wel deze:
quote:
Zou je niet een maandje of 2 kunnen wachten op de nieuwe Archos 101 G9? Dat lijkt een mooi apparaat te gaan worden voor ~300 euro.
quote:
Koop dan een Asus Transformer 2e hands. Ik ben zelf niet zo onder de indruk van die Archos producten.
Hierbij wordt een Asus Transformer 2e hands boven een uit te komen Archos 101 G9 verkozen en zelfs aanbevolen. Puur vanwege het kunnen/kwaliteit. En ik zeg dan: er is helemaal geen aanleiding tot die aanbeveling, want je kunt het nog niet eens goed vergelijken/beoordelen.
quote:
En het lijkt mij toch echt dat die persoon vraag om wat op dit moment de beste tablet is. Dan is de nieuwe generatie Archos dus helemaal niet relevant.
Ja, zo is niks relevant, de Asus ook niet. Maar weer ging dat punt natuurlijk op de suggestie in:
quote:
Zou je niet een maandje of 2 kunnen wachten op de nieuwe Archos 101 G9?
Diegene had de initiële comment ook gewoon goed gelezen, maar het is gewoon een goed punt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz