android 2.21quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke firmware draai je nu? dat doet vaak al een heleboel!
[..]
Er zijn ondertussen wel 4 versies -.-'' heb ook al oudere versies in een nieuwe doos gezien
Dat is helemaal geen Rena 3. Misschien wel dezelfde specificaties en dezelfde doos maar de tablet is duidelijk anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:12 schreef Bobr het volgende:
[..]
Ja idd, nee dat zijn ze niet. Deze is het. Model B(black). Erg aardige verkoopster ook!
Via USB ook wel maar alleen als hem met het scherm uit in standby laat liggen (tergend langzaam).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 05:36 schreef Ayca het volgende:
Hij laadt niet op. Wat is deze.
Ah nvm hij doet het wel als je het met de meegeleverde adapter doet.
Die optie is er wel meende ik, sommige nas'sen hebben hiervoor ook een eigen app, maar het moet ook op een andere manier voorelkaar te krijgen zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef groggy het volgende:
kan iemand mij meer vertellen of het mogelijk is om met behulp van een app films ed die op een pc/nas/netwerkschijf staan af te spelen op een android tablet?
Ziet er wel vet uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:57 schreef shiznuts het volgende:
Humm... http://www.pandawill.com/(...)-4gb-hdmi-black.html
Pioneer... 7 inch, Capacitive touchscreen (hoewel, no multitouch?), DVB-T, GPS... $151.99
Toch grappig...
Hangt af van welke tablet je hebt, maar op de Transformer lukt media afspelen die op mijn laptop staan prima. Kan zowel via Remote Acces (dan krijg je gewoon het Windows-bureaublad in beeld en kun je vanaf de TF de laptop bedienen, en dus alles afspelen wat je op de laptop ook kan) of via het rechtstreeks accessen van de informatie op je gedeelde schijf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef groggy het volgende:
kan iemand mij meer vertellen of het mogelijk is om met behulp van een app films ed die op een pc/nas/netwerkschijf staan af te spelen op een android tablet?
De Transformer bedoel je?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:48 schreef angelfish het volgende:
Ik hoop dat ik in het goede topic zit: ik ben voor m'n EEE pad op zoek naar een app die foto's die op onze server staan als slide show kan afspelen. Maar dan heel graag zonder de foto's eerst op te slaan op de Eee pad. Bestaat zoiets?
Goede keus. Ik vond persoonlijk het scherm van de Iconia echt kakquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:52 schreef Klonk het volgende:
Ik ben er uit, het gaat de Transformer worden, tig reviews en vs video's gekeken en tot een wel overwogen besluit gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop