En als dat nog niet erg genoeg is, ben ik er ook nog.quote:
Oh ik heb eerder al die yamaha met boxen besteldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:36 schreef Turbomuis het volgende:
ibood iBOOD
Hier een Twitter hint: Straks oa een Onkyo, Kolonisten van Catan en in-ears met microphone. Blijf zitten! http://ht.ly/60hVQ #iboodhunt
Ja echt, wtf. Die versterker is al een miljard keer voorbij gekomen, kutoordopjes, stom spel..quote:
Dat is mijn avatar!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:33 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
wat heb je allemaal besteld avatar genoot
Klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:36 schreef Turbomuis het volgende:
ibood iBOOD
Hier een Twitter hint: Straks oa een Onkyo, Kolonisten van Catan en in-ears met microphone. Blijf zitten! http://ht.ly/60hVQ #iboodhunt
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:38 schreef knight18 het volgende:
ik zal me gedragen meiden
Deze aanbiedingen maken me loom
De nacht duurt geen 10 uur meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb wat voor jullie om de nacht door te komen!!!
Razer lycosa mirror. Waarom zo geweldig? Typt plat, als een laptop, vind ik echt fantastisch! (x450)quote:
wooooooot koop een abo en word vriendjes met mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:39 schreef Plastic_zak het volgende:
delano is vanaf nu een van mijn favoriete users
Jij en nog een paar honderd anderenquote:
hoelaat moet je morgen op?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:39 schreef BrandX het volgende:
omfgen ik heb nog maar ong. 10-15 minuten
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:40 schreef BrandX het volgende:
Earpollution betekent dat niet vrij vertaald: oorvervuiling
Zit ze ook op Fok?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn gedrag begint te lijken op iemand die dronken is. Ik weet alleen niet of dat zo is, want ik heb nog nooit gedronkenik denk dat als mn vriendin hier nu was ze echt zwaar op me af zou knappen.
Beetje rare naam voor je product inderdaad?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:40 schreef BrandX het volgende:
Earpollution betekent dat niet vrij vertaald: oorvervuiling
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:40 schreef delano.888 het volgende:
want ik heb nog nooit gedronken
nooooooooo dan was ze al afgeknaptquote:
ha bingo fokkers hebben geen vriendinquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn gedrag begint te lijken op iemand die dronken is. Ik weet alleen niet of dat zo is, want ik heb nog nooit gedronkenik denk dat als mn vriendin hier nu was ze echt zwaar op me af zou knappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |