Spankenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:35 schreef Tchock het volgende:
niet kunnen slapen om gezeur met meisje
Is dat een wie dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
Koppel mij maar aan de Nachtbagger reeks
Romanticus dat je bentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
Internet radio.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef napoleonfour het volgende:
HOAX DIMENS, arrow jazz fm zit niet meer op de fm.
foreveralone.jpgquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
Dacht je fout.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik stiekem wel ja.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, nou dan moeten we maar even verder zoeken.
Saisai? Monkyyy? Knetterkrankjorum? Wie?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, nou dan moeten we maar even verder zoeken.
Dat was ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, sorry. Je bent de zwakste schakel, tot ziens.
Ik heb het helemaal gelezen. Niets beters te doen. (behalve opruimen, slapen, de wereld verbeteren, hongersnoden oplossen, oorlogen beslechten en zwerfkatten onderbrengen)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
Zijn er mensen die serieus die hele tekst lezen.
En wat vond je van mijn dag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:40 schreef Tchock het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen. Niets beters te doen. (behalve opruimen, slapen, de wereld verbeteren, hongersnoden oplossen, oorlogen beslechten en zwerfkatten onderbrengen)
Maar ik koos voor jouw dagboek lezen dus.
Oh, je wil meteen een orgie voor me regelen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Saisai? Monkyyy? Knetterkrankjorum? Wie?
Het is of of, niet en en.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, je wil meteen een orgie voor me regelen?
Wel vermakelijk. Bier gedronken, geld verdiend, met je scharrel gepraat. Ik heb geen van die drie gedaan vandaag, daarom was jouw dag beter.quote:
quote:
Godver, ik heb een leven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel vermakelijk. Bier gedronken, geld verdiend, met je scharrel gepraat. Ik heb geen van die drie gedaan vandaag, daarom was jouw dag beter.
Wees blij en kies snel, juicyhil staat achter je.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, dat valt me dan weer tegen van je
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
Zijn er mensen die serieus die hele tekst lezen.
Ik heb geld uitgegeven, whisky gedronken en ruzie gemaakt met scharrel. Ik heb ook een levenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Godver, ik heb een leven.![]()
Daarom nu snel nachtbaggeren.
We hebben nog 260 posts te gaan, chill out.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wees blij en kies snel, juicyhil staat achter je.
Haha, intimiderende blikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nigga Please
Als ik aandacht wil post ik wel iets met "ben geil".quote:
Waarom ruzie maken met een scharrel?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geld uitgegeven, whisky gedronken en ruzie gemaakt met scharrel. Ik heb ook een leven
Ja idd jmr jmr.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:43 schreef napoleonfour het volgende:
hej metaalawesome is er niet. jmr
Omdat ze stom doetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ruzie maken met een scharrel?
zij wilde geven hij niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ruzie maken met een scharrel?
Wat doet ze dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze stom doetEn nu ben ik al de hele dag chagrijnig.
Je weet het nooit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We hebben nog 260 posts te gaan, chill out.
Wil jij daten met BBQsausage?quote:
Nee, alleen met jou.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jij daten met BBQsausage?
Zeggen dat ze een relatie wil en dan ineens dat ze er niet aan toe is maar wel wil blijven afspreken. Maar dan ook met andere jongens wil afspreken. Neger wat.quote:
Save quote for eternity.quote:
Wat vond je er van?quote:
Zo zat ik er een half jaar geleden ook bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geld uitgegeven, whisky gedronken en ruzie gemaakt met scharrel. Ik heb ook een leven
lol waarom zou ik daar op reageren?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik aandacht wil post ik wel iets met "ben geil".
Hoezo eigenlijk? Ik mis een deel van 't gesprek vrees ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jij daten met BBQsausage?
Dumpen dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeggen dat ze een relatie wil en dan ineens dat ze er niet aan toe is maar wel wil blijven afspreken. Maar dan ook met andere jongens wil afspreken. Neger wat.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Ik mis een deel van 't gesprek vrees ik.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:47 schreef bang_bros het volgende:
[..]
dan ga ik chimeids voor je hosselen o^o
Wil dat zeggen dat ik over een half jaar een scharrel, pils en geld heb? Ik kan morgen nog twee van de drie regelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat vond je er van?
[..]
Zo zat ik er een half jaar geleden ook bij.
We zijn BBQSausage aan het koppelen, de TT niet gelezen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo? We zijn toch op zoek naar iemand om BBQ aan te koppelen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je chrolo al je sixpack gestuurd ludo?quote:
Lees de TTquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Genoeg andere kutjes joh.quote:
Ze stuurt geen foto terugquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je chrolo al je sixpack gestuurd ludo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mogelijk, maar je moet er wel iets voor doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat ik over een half jaar een scharrel, pils en geld heb? Ik kan morgen nog twee van de drie regelen.
Een prachtig en ontroerend verhaal, ik lees het zeker nog een keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat vond je er van?
[..]
Zo zat ik er een half jaar geleden ook bij.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze stuurt geen foto terugik heb gedaan en nu heb ik een chrolo.rar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Nee, ben wel van plan binnenkort pics van mijn BB's te sturen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je chrolo al je sixpack gestuurd ludo?
Nee sorry, ik heb Ludo al.quote:
Die navel van die tweede.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:49 schreef Dalando het volgende:
3 sixpacks voor deze nachtbagger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom google jij sixpacksquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:49 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen ideequote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:49 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Save quote for eternity.quote:
Hebben!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb gedaan en nu heb ik een chrolo.rar.
Lief dagboek...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:51 schreef Dalando het volgende:
Ik moet een idee voor een post verzinnen.
Sorry man.quote:
Gevonden!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:51 schreef Dalando het volgende:
Ik moet een idee voor een post verzinnen.
Gevonden!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gevonden!Maar nu moet ik weer een idee voor mijn volgende post verzinnen.
[..]
Ik dacht dat jij Monkyyy wasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:49 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Na één keer begreep ik het ook wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
sorry, heb geen van nelle onder mijn okkies.quote:
Ketting?quote:
Gevonden!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh. Daten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry man.Genoeg andere kutjes joh.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gevonden! Slimmerik. Maar nu moet ik weer een idee voor mijn volgende post verzinnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na één keer begreep ik het ook wel.
Gevonden!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gevonden! Slimmerik. Maar nu moet ik weer een idee voor mijn volgende post verzinnen.
[..]
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hier, een aardbeiëtende comedy central-chick.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gevonden! Slimmerik. Maar nu moet ik weer een idee voor mijn volgende post verzinnen.
zwoel hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier, een aardbeiëtende comedy central-chick.
[ afbeelding ]
Hihi hij heeft een outtie.quote:
Leuke oorbellen, heb ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Nu we toch lekkere boys posten
Gevonden! Doe dan Suzan Coffey.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier, een aardbeiëtende comedy central-chick.
[ afbeelding ]
Het zou zo kunnen worden verfilmd, het heeft humor, drama en liefde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:49 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Een prachtig en ontroerend verhaal, ik lees het zeker nog een keer.
Tunnels?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuke oorbellen, heb ik ook.
Pics?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuke oorbellen, heb ik ook.
Afschuwelijk man. Ze is witter dan KKK-sneeuw.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gevonden! Doe dan Suzan Coffey.
[ afbeelding ]
Maar nu moet ik weer een idee voor mijn volgende post verzinnen.
Oh zijn het tunnels? Nee, dan niet. Bah.quote:
DM.quote:
Die gast heeft neppe tunnelsquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gevonden! Doe dan Suzan Coffey.
[ afbeelding ]
Maar nu moet ik weer een idee voor mijn volgende post verzinnen.
Mehhh mijn hoop... in as vervlogen.. verdwaalde steek beland in het hart.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh zijn het tunnels? Nee, dan niet. Bah.
Hé die lijkt op iemand.quote:
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:
Hoeveel mm heb jij dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mehhh mijn hoop... in as vervlogen.. verdwaalde steek beland in het hart.
Dat vraag je toch niet!quote:
...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mehhh mijn hoop... in as vervlogen.. verdwaalde steek beland in het hart.
pff, mag toch wel vragen hoeveel m&ms hij nog heeft?quote:
Meer dan 6 is echt spuuglelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nog niks, volgende week 3mm zetten en dan door naar 5mm
Minder ook.quote:
later ja, als je ze uit doetquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat sommige mensen het wel kunnen hebben.
Ja, oké, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat sommige mensen het wel kunnen hebben.
Dat is geen depressie meer, dat is een foutje van de natuur.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Zit ook iemand in een depressie
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ook niet blij kijken als ik er zo uit zag, daar niet vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is geen depressie meer, dat is een foutje van de natuur.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Aai hem eraf.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
Kat gaat op mn muis zitten. Doe normaal.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
wtf..quote:
Zijn ontbloot bovenlijf.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat laat jij die mensen zien joh
JACHTSEIZOEN IS GEOPEND!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
heb ik ook, 10 centjes, 20 centjes, 5 centjes,2 centjes en 1 centje. nu iets van 30 ekkermannetjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:04 schreef Tchock het volgende:
Lalala ik tel nu geld. Tof he. Ik had een kleingeldbakje op mn bureau staan en er zit ongeveer 10 keer zo veel in als ik dacht.
10 cent?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:04 schreef Tchock het volgende:
Lalala ik tel nu geld. Tof he. Ik had een kleingeldbakje op mn bureau staan en er zit ongeveer 10 keer zo veel in als ik dacht.
Ik moet foto's screenen om geunbanned te wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat laat jij die mensen zien joh
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet foto's screenen om geunbanned te worden
Zit een hele lijst met foto's en de ongepaste moet ik aanklikken
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:
Ik denk dat Chloroform gelijk heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Hoe krijg je daar een ban dan.
Not in my house.quote:
miley cirus oid?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat Chloroform gelijk heeft
[ afbeelding ]
Supquote:
En hier ook nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh en hier had ik mn piemel nog niet weer terug in mn broek
[ afbeelding ]
Goed om te weten.quote:
Dankje. Ik moet ook de nacht doorkomen. Of wil je zeggen dat al die verbaasde mensen boven mij interessanter zijn?quote:
Nee dat wil ik niet zeggen. Integendeel zelfs.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dankje. Ik moet ook de nacht doorkomen. Of wil je zeggen dat al die verbaasde mensen boven mij interessanter zijn?
Sweet. Fun fact: als jij in een topic zit controleer ik mijn spelling altijd een keer extra. Je tag werkt intimiderend.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet zeggen. Integendeel zelfs.
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:13 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie ook wel eens naar wikipedia om dan random articles te lezen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dankje. Ik moet ook de nacht doorkomen. Of wil je zeggen dat al die verbaasde mensen boven mij interessanter zijn?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet zeggen. Integendeel zelfs.
Halloquote:
Zo zie ik het graag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sweet. Fun fact: als jij in een topic zit controleer ik mijn spelling altijd een keer extra. Je tag werkt intimiderend.
Dit deed ik vroeger erg veel. Dan continue in het artikel op verschillende onderwerpen klikken omdat het interessant was en zo aan het eind van de avond 34567 tabbladen geopend hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:13 schreef Chloroform het volgende:
Als je je verveelt: Druk op random article en probeer dan om door enkel en alleen op links te klikken uit te komen bij een bepaald artikel. Het gekozen artikel is: The Beatles.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:13 schreef Chloroform het volgende:
Ze herkent je nog.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Hey ik heb dezelfden weer gevonden!
[ afbeelding ]
Ja dit inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit deed ik vroeger erg veel. Dan continue in het artikel op verschillende onderwerpen klikken omdat het interessant was en zo aan het eind van de avond 34567 tabbladen geopend hebben.
Geen idee, maar volgens mij ben ik dat nu aan het doen. Snap ook niet hoe ze me gabanned kunnen hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen reportknop meer op CR?
Welterusten fijne knul.quote:
Ludo zegt dat ik een fijne knul benquote:
Precies, daarom ook je informatie niet van Wikipedia afhalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad.Ik heb dat vooral als ik dan een paper aan het schrijven ben en dan iets opzoek dat het een uitstekende sog-activiteit blijkt te zijn om elke keer door te klikken.
Smack that bitch.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij vraagt zich af waarom zij niet aan zijn lul zuigt nu.
Zal wel van elke nieuwe streamer een screenshot gemaakt worden, die jij dan moet goedkeuren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij ben ik dat nu aan het doen. Snap ook niet hoe ze me gabanned kunnen hebben
quote:
Ja maar het is zo leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies, daarom ook je informatie niet van Wikipedia afhalen.
[..]
Smack that bitch.
Wat?quote:
Ik denk dat er alleen maar gebande mensen dit doen, en dan 10 unieke marks = ban oidquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zal wel van elke nieuwe streamer een screenshot gemaakt worden, die jij dan moet goedkeuren.Samen met nog 200 andere banned gasten.. En dan is er een klein groepje medewerkers die de laatste na-controle nog doet.
Zoiets vermoed ik dan
Wat deden die 128quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Volunteer statistics
Reviewed Marked Confirmed
13360 449 128
Your IP address will be automatically unbanned after your Confirmed counter exceeds 150.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Godver, als je op willekeurige pagina klinkt en je klikt door dan kun je niet terug.
Daarom ook altijd -> open in nieuwe tab. Altijd. ALTIJD!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Godver, als je op willekeurige pagina klinkt en je klikt door dan kun je niet terug.
Al die tabs, al die tabs.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom ook altijd -> open in nieuwe tab. Altijd. ALTIJD!
Zou ook kunnen inderdaad. Wel slim bedacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat er alleen maar gebande mensen dit doen, en dan 10 unieke marks = ban oid
Analen in Oostenrijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:21 schreef Chloroform het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)analen_in_Oostenrijk
Wat?
Like a boss.quote:
CR?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:22 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben het FOK! logo bekend aan het maken op CR.
Ik hoorde Galaxy tabquote:
coolquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:24 schreef Chloroform het volgende:
Zalalövő
Zalalövő
Stad in Hongarije
Zalalövő is een plaats (város) en gemeente in het Hongaarse comitaat Zala. Zalalövő telt 3126 inwoners (2007).
Goed verhaal, lekker kort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom laat jij je boodschappen bezorgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:25 schreef MajorTom. het volgende:
op moeten blijven omdat ah mijn eten tussen 10 en 12 komt bezorgen en ik bang ben dat ik de bel dan niet hoor als ik nu ga slapen.
Niet haten op Chrome.quote:
Firefox komt voor uit netscapequote:
Slechte rug, geen zin om ineens met twee tassen boodschappen over de stoep heen te liggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom laat jij je boodschappen bezorgen?
Gewoon niet haten.quote:
Wats met je rug dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:28 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Slechte rug, geen zin om ineens met twee tassen boodschappen over de stoep heen te liggen.
Oh en ik ben ook lui.
Scoliosequote:
Verzin jij eerst maar even je postaantal op te krikken voordat je gaat hatenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind jij maar iets nuttigs om over te posten
Open het nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Handig dat we allemaal al wiki open hebben
Ik combineer hetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Verzin jij eerst maar even je postaantal op te krikken voordat je gaat haten
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Handig dat we allemaal al wiki open hebben
Dan ga je uiteindelijk opgroeien netzoals die spamhoer van een knetterkrankjorum.quote:
Ben je mijn stream al tegengekomen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik doe niet aan wiki, ik weet alles al
Mja het doet wel pijn enzo.quote:
Moet je ook zo'n corset dan?quote:
Wat liet Prince Johann Christian bouwen tussen 1680-1682?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik doe niet aan wiki, ik weet alles al
Nee hoor, want ik open geen baggertopics en ik rel niet tegen oude wijze users.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan ga je uiteindelijk opgroeien netzoals die spamhoer van een knetterkrankjorum.
Ik heb dat nog nooit gezien omdat ik gewoon nooit op chatroulette zit, ik doe aan Omeglequote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:33 schreef sciter het volgende:
Ik zag net de eerste fapper op chatroulette,het is daar echt verbeterd.
quote:
Zij ook niet. Wat hebben jullie veel gemeen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik open geen baggertopics en ik rel niet tegen oude wijze users.
Chatroulette had primeur dus daar kijk ik op, op omegle heb je ook fappers.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien omdat ik gewoon nooit op chatroulette zit, ik doe aan Omegle
Vind irritant dat je elke keer 5 sec moet wachten of moet klikken tussendoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien omdat ik gewoon nooit op chatroulette zit, ik doe aan Omegle
Niet als ej op tekst zit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:34 schreef sciter het volgende:
[..]
Chatroulette had primeur dus daar kijk ik op, op omegle heb je ook fappers.
Wat een liefdevol eilandquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gale%C5%A1njak
Ja he.quote:
Nee, zou ik sowieso nooit doen omdat je spieren dan verder verslappen (omdat je ze minder gebruikt). Ik slik dagelijks pijnstillers en verder niks. Ik denk er soms wel over na om naar een operatie te informeren, omdat het fijn zou zijn om er vana te komen, maar voorlopig overleef ik het nogwel zoals het nu is..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je ook zo'n corset dan?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gale%C5%A1njak
Dagelijks pijnstillers lijkt me ook niet alles. Zware pijnstillers?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:37 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Nee, zou ik sowieso nooit doen omdat je spieren dan verder verslappen (omdat je ze minder gebruikt). Ik slik dagelijks pijnstillers en verder niks. Ik denk er soms wel over na om naar een operatie te informeren, omdat het fijn zou zijn om er vana te komen, maar voorlopig overleef ik het nogwel zoals het nu is..
Dat word wat als je wat ouder gaat worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:37 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Nee, zou ik sowieso nooit doen omdat je spieren dan verder verslappen (omdat je ze minder gebruikt). Ik slik dagelijks pijnstillers en verder niks. Ik denk er soms wel over na om naar een operatie te informeren, omdat het fijn zou zijn om er vana te komen, maar voorlopig overleef ik het nogwel zoals het nu is..
Is dat veel voor een jacht van 34 meter?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:39 schreef sciter het volgende:
http://www.jameslist.com/advert/319046/for-sale-leopard-34m
HEBBEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |