Spankenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:35 schreef Tchock het volgende:
niet kunnen slapen om gezeur met meisje
Is dat een wie dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
Koppel mij maar aan de Nachtbagger reeks
Romanticus dat je bentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
Internet radio.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef napoleonfour het volgende:
HOAX DIMENS, arrow jazz fm zit niet meer op de fm.
foreveralone.jpgquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
Dacht je fout.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik stiekem wel ja.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, nou dan moeten we maar even verder zoeken.
Saisai? Monkyyy? Knetterkrankjorum? Wie?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, nou dan moeten we maar even verder zoeken.
Dat was ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, sorry. Je bent de zwakste schakel, tot ziens.
Ik heb het helemaal gelezen. Niets beters te doen. (behalve opruimen, slapen, de wereld verbeteren, hongersnoden oplossen, oorlogen beslechten en zwerfkatten onderbrengen)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
Zijn er mensen die serieus die hele tekst lezen.
En wat vond je van mijn dag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:40 schreef Tchock het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen. Niets beters te doen. (behalve opruimen, slapen, de wereld verbeteren, hongersnoden oplossen, oorlogen beslechten en zwerfkatten onderbrengen)
Maar ik koos voor jouw dagboek lezen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |