Wat? Het is subtieler dan te zeggen: pap, ik haat jou en je grapjes. Nu wil ik je zelfs niet meer op hyves hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:33 schreef 9611Niels het volgende:
TS4chan autisten die hun pa op 4-chanwijze proberen te laten weten dat ze zich schamen voor zijn grapjes
Want er zijn inderdaad maar 2 mogelijkheden, ja. Je vader zal wel blij zijn met jou.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:35 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Wat? Het is subtieler dan te zeggen: pap, ik haat jou en je grapjes. Nu wil ik je zelfs niet meer op hyves hebben.
Ehm niks?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:22 schreef Haifisch het volgende:
Nu post hij daar de hele tijd mopjes van een of andere site, die zijn vrienden dan weer leuk vinden waardoor hij nu soms om de minuut een nieuwe erop zet.
Wat moet ik posten om duidelijk te maken dat hij enorm triest is?
nou, omdat zijn vrienden mij in t cafe vertellen dat hij een aandachtzoeker is en dat ze alleen maar reacties plaatsen zodat het minder erg lijktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:39 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ehm niks?
Als zijn vrienden het leuk vinden wat is dan het probleem?
Say whatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:40 schreef Haifisch het volgende:
[..]
nou, omdat zijn vrienden mij in t cafe vertellen dat hij een aandachtzoeker is en dat ze alleen maar reacties plaatsen zodat het minder erg lijkt
ja, hij is erg veranderd sindsdat mn moeder is weggegaan. Opeens wilt hij wel op vakantie gaan met haar en opeens komt hij voor 4 uur thuisquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:42 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Say what
Jouw vaders vrienden vertellen aan jou dat ze hem een aandachtszoeker vinden??
Deze situatie
okéquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:44 schreef Haifisch het volgende:
[..]
ja, hij is erg veranderd sindsdat mn moeder is weggegaan. Opeens wilt hij wel op vakantie gaan met haar en opeens komt hij voor 4 uur thuis
ik ben echt serieus. Dit is geen troll actie.Mijn vader heeft sindsdat ik er ben op de bank gelegen, net gedaan alsof hij ziek was en naar het café gegaan, nu hij alleen is moet hij alles zelfdoen=> grote shock. Nu heeft hij hyves aangemaakt om mn ma te controleren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:49 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
oké
ik ga douchen man
hier een paashaas voor je trolltopic
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:22 schreef Haifisch het volgende:
Oke, ik zal eerlijk bekennen ik heb hyves.. ik weet dat is gay enzo blablabla
Hij dan weer gaat huilen en kwaad word, zodat ik een andere plek moet zoeken om mijn (bas)amps op te slaan (gaat niet makkelijk op studentenflatje)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:52 schreef Madame_Paon het volgende:
En je kunt het hem niet gewoon vertellen, omdat ... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |