Lol, Noordoostpolder telt tegenwoordig niet meer meequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:38 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Friet versus patat zoekvolume in Google
Doe maar niet liever.. of pas als je stabiel bentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Lees die (ongeveer) 150 zelf maar terug.
Over een jaar of 5 dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Doe maar niet liever.. of pas als je stabiel bent
En oma?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
EN ohja, voor de gene die het zich nog kunnen herinneren en die het wat interesseert (niemand hier dus :p) Gaat weer goed tussen mij en m'n vriendje. Had 'm vannacht half jankend opgebeld en toen was het weer goed >.>
Janken om tvokeej, ik zat gister half te janken bij two and a half men en dat is een comedy >.>
Idk, durf eigenlijk niet meer in de buurt van hun huis te komen o.o" ik vind 'r eng ...quote:
Ik moet dat programma nog kijken, maar heb daar tijden geleden ooit een documentaire ofzo over gezien op Amerikaanse scholen, vond het zo'n mooi concept, heel emotioneel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een afschuwelijk programma: Over de streep, ik zit echt enorm te janken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |