Zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou mijn drama's maar persoonlijk en voor mezelf.
Ik ben nooit zo van dat al mijn info op het internet zetten.
Ik hou bv binnen dat ik heimelijk verliefd op je ben en dat ik heel graag een keer met je mee naar furball wil om me daar enorm shitmysheetsachtig in een sling te laten pakken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet. Nou ja, dat lijkt misschien van wel, maar er is genoeg wat ik nog binnenhoud.
Oh jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Het was sarcastisch TV, het was sarcastisch!!!
Ik word er toch altijd beticht dat ik al mijn info en vuile was hier neerplemp?
Je houdt het toch binnen? Dat staat er.quote:
Ruilen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Steve het volgende:
Ik héb niet eens drama om achter te houden..
Je woont bijna in Belgie én Limburgquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Steve het volgende:
Ja en als dat dan ook nog 's ochtends is dan kan ik hem dat zelf ook wijsmaken... dan wa shet gewoon tijdens de medicatie0tijdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Ang3l... je kunt altijd nog TMM de schuld geven als je iets te persoonlijk bent geweest en er achteraf spijt van hebt... zeg je gewoon dat hij per abuis op je account heeft zitten tikken
Shall we?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Steve het volgende:
Zulke grote handen heb je nu ook weer nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je een beetje een losse broek aan?
Ah, dat moet goed voelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
http://www.vrolijk.nu/boek-top10-man-c-56.html
Goed man!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
MOOI!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
Voor jou altijdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
MOOI!
ik heb m gebookmarkt, als mn salaris binnen is wil je m vast wel signen he
ofcourse, ofcourse!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor jou altijd
Eerste hoofdstuk speelt zich bijna helemaal in Arnhem af
Daar zullen we eens wat aan doen danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en als dat dan ook nog 's ochtends is dan kan ik hem dat zelf ook wijsmaken... dan wa shet gewoon tijdens de medicatie0tijd
De TMM-TMI!
What's in a name......
Joh... valt Arthur op een hetero?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
Ik ben bezig met het vertalen van een deel zodat ik het naar een agent kan sturen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:35 schreef Xiance het volgende:
Wonderer, is er eigenlijk ook een engelse versie van? en zo ja waar besteld men die? en zo nee waarom niet?
Dat stond al in de planning van voor ik jou kende, dus vlei jezelf maar nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Joh... valt Arthur op een hetero?
Wat een verrassing
ohhh da's goed om te wetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het vertalen van een deel zodat ik het naar een agent kan sturen.
Een agent als in politieagent, of agent als in vertegenwoordigerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het vertalen van een deel zodat ik het naar een agent kan sturen.
Een literair agentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een agent als in politieagent, of agent als in vertegenwoordiger?
Très toevallig danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat stond al in de planning van voor ik jou kende, dus vlei jezelf maar niet
Nou ja, het is natuurlijk wel een terugkerend thema in het leven van de gemiddelde homo. Maar inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |