Ebay pwnd DXquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
6 euro verzendkosten..zoiets haal ik wel op DX
Valt nog mee, had altijd het idee dat we in het Oosten 30 jaar achter liepenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef RockabeIIa het volgende:
sere neus, he.. ik loop hier gvd 30 sec. achter in het oosten des landsch
We worden buiten geslotenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Maak je niet druk, in Limburg lopen ze 4 jaar achter.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef RockabeIIa het volgende:
4 maar?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maak je niet druk, in Limburg lopen ze 4 jaar achter.
Dat verklaard de 70 euroquote:
Fuck, ik wil slapenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:54 schreef Blistering het volgende:
ibood iBOOD
Jullie moeten nog wel even een tijdje wakker blijven, maar dan krijg je ook wat.. Begint met een "B" en eindigt op "OX"!! #iboodhunt
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:54 schreef Turbomuis het volgende:
ibood iBOOD
Jullie moeten nog wel even een tijdje wakker blijven, maar dan krijg je ook wat.. Begint met een "B" en eindigt op "OX"!! #iboodhunt
ja binnen 10 sec box wegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:54 schreef Turbomuis het volgende:
ibood iBOOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |