Maar na het verhaal met die enge deur weet je het maar niet.quote:
http://science.slashdot.o(...)-Any-Viral-Infectionquote:"A team of researchers at MIT's Lincoln Laboratory have designed a drug that can identify cells that have been infected by any type of virus, then kill those cells to terminate the infection. The researchers tested their drug against 15 viruses, and found it was effective against all of them — including rhinoviruses that cause the common cold, H1N1 influenza, a stomach virus, a polio virus, dengue fever and several other types of hemorrhagic fever."
Bij het woord rhinovirus had ik toch even een verkeerd beeldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dit is nou echt interessant nieuws:
[..]
http://science.slashdot.o(...)-Any-Viral-Infection
Ik kan wel een petitie tekenen, maar ik eis dan wel financiële vergoeding ter waarde van 7 dagen inkomstenderving namens mijn SPr...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten start GS een procedure om het Glazen Huis in Leiden niet door te laten gaan.
"omdat het kan"
Tsja je kan niet alles hebben. Als je dan plotseling een QPE3 of X39 tegenkomt doe je daar weinig tegen, laat staan bij H2SO4quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan wel een petitie tekenen, maar ik eis dan wel financiële vergoeding ter waarde van 7 dagen inkomstenderving namens mijn SPr...
Dit valt namelijk onder de codes PGZ en ONUZ...
Je hebt goed opgelet bij scheikundequote:
Het kwam dan ook heel vaak langs bij scheikundequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet bij scheikunde
Toch kon ik een keer niet op de naam komen en heb toen maar dihydrosulferquatroxide ingevuld. Was niet goedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kwam dan ook heel vaak langs bij scheikunde
Het moest ook tetraoxide zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch kon ik een keer niet op de naam komen en heb toen maar dihydrosulferquatroxide ingevuld. Was niet goed. Daarna wel altijd het juiste antwoord opgegeven
Dat leerde ik later ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het moest ook tetraoxide zijn
Ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat leerde ik later ook. Toch heb ik vermoeden dat als ik tetra had gebruikt het ook foutgerekend zou zijn
En om nu het nummer van die docent op te speuren en hem wakker te bellen om dat te vragen... nee.quote:
Ik zou het wel een stunt vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En om nu het nummer van die docent op te speuren en hem wakker te bellen om dat te vragen... nee.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het wel een stunt vinden
"Met wie spreek ik?"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]"Zeg Sjaak, sorry dat ik je wakker bel, maarre... een jaar of tien geleden heb ik op een toets bij de formule H2SO4 de naam dihydrosulferquatroxide opgeschreven, dat is toen fout gerekend. Was dihydrosulfertetraoxide wel goed geweest?"
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Met wie spreek ik?"
-"Als je niet binnen 5 seconden antwoord geeft, dan gaat je vrouw eraan"
Bel je hem toch gewoon op z'n werk?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik weet niet eens of hij wel getrouwd is. Hij werkt overigens nog steeds op die school, terwijl ik er al 7 jaar weg ben. Toch wel wat apart
Tis vakantie maatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bel je hem toch gewoon op z'n werk?
Misschien heeft 'ie een vakantiebaantjequote:
Klust ie even bij in zijn eigen methlab...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie een vakantiebaantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |