Ja bij onze Action was geen kaftpapierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:23 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Snelhechters hebben ze,doorzichtig kaftpapier ook,al kon iemand hier het niet meer krijgen,vanmorgen zelf wel aangeschaft in Harderwijk
Ik vind hem lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Ruikt die DKNY ook een beetje lekker?
Als niet werkend of uit elkaar vallend? Dat eerste kun je al testen in de winkel, gewoon aandrukken door de verpakking maar dat 2e verbaasd me ook niets, het is wel erg slap spul. Wel handig voor het skaten trouwens, voor de fiets vind ik ze te klein.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:31 schreef Lhuram het volgende:
Ik had van die kleine mini-lampjes voor op de fiets gekocht, iets van 90 cent. Wil ik ze gebruiken, komen ze kapot uit de verpakking
dat is echt niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Skitzofrenix het volgende:
Kennen jullie de Big Bazaar? Is een vrij nieuwe winkel, maar ze verkopen zowat precies dezelfde dingen als de Action, en net zo goedkoop!
Volgens de folder: Op kamers hebben ze die (blz 14)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:18 schreef tijdrenner het volgende:
Morgen maar eens kijken of ze ook een toiletbril hebben. Pas alle muren gestuct met action muurvuller, super goed resultaat!
Iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:37 schreef soapie het volgende:
Zag bij de 100 aanbiedingen alweer kerstkaarten en Sint doeboek, ze zijn weer vlot.....
Verschrikkelijk. En die mensen die dat nu al gaan kopen..... want dat zullen er ongetwijfeld een hoop zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:37 schreef soapie het volgende:
Zag bij de 100 aanbiedingen alweer kerstkaarten en Sint doeboek, ze zijn weer vlot.....
Oh genoeg ouders die het al meenemen als het lekker geprijsd is, niet gek hoor. Ik verzamel ook al Sinterklaascadeaus vanaf Oktober ofzo...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:37 schreef Mercer het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. En die mensen die dat nu al gaan kopen..... want dat zullen er ongetwijfeld een hoop zijn.!
Dat bedoel ik! Als je mijn vrouw/ vriendin was, had ik het je verboden. Ben jij blij dat je dat niet bent haha.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh genoeg ouders die het al meenemen als het lekker geprijsd is, niet gek hoor. Ik verzamel ook al Sinterklaascadeaus vanaf Oktober ofzo...![]()
Wat is er vreemd aan om in Oktober, 4 weken voor het 'schoen zetten' sinterklaasspullen te kopen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:45 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Als je mijn vrouw/ vriendin was, had ik het je verboden. Ben jij blij dat je dat niet bent haha.Het is pas augustus hè, dat is wel erg vroeg. Maar alleen sinterklaas dus, nog geen kerstballen?
Oke dat valt inderdaad wel mee, al voelt het erg vroeg. Ik blijf het liefst zo lang mogelijk in het zomergevoel hangen, dat is het!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan om in Oktober, 4 weken voor het 'schoen zetten' sinterklaasspullen te kopen?![]()
Ik koop niks in Augustus, ik zeg alleen dat er mensen zijn die dat doen, vaak puur vanwege de prijzen. Een groot cadeau kan nu in de aanbieding zijn bij Bart Smit voor 40 euro en met Sinterklaas kost het 90. Dat heeft niks met 'hebberig in de zomer winkelen' te maken, puur met prijzen. Maar bij zo'n boekje van de Action maakt het niks uit
Tja die pepernoten hoeven van mij straks in September ook niet in de winkel, maar ja het verkoopt hè...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:59 schreef Mercer het volgende:
[..]
Oke dat valt inderdaad wel mee, al voelt het erg vroeg. Ik blijf het liefst zo lang mogelijk in het zomergevoel hangen, dat is het!
DE GIRAF!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:57 schreef GimmeGore het volgende:
Nou, vrij nieuw. In Amersfoort zit hij toch al een paar jaar.
Daar verkopen ze zelfs nog spul van de Giraf
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:38 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn fietscomputertje van de Action heeft welgeteld 1 ritje naar mijn werk overleefd, daarna deedtie het niet meer
Terugbrengen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:38 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn fietscomputertje van de Action heeft welgeteld 1 ritje naar mijn werk overleefd, daarna deedtie het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |