Dat doe ik hier inderdaad ook in Groningen dan rij ik even (met de auto) naar Bedum. Die is ook altijd veel netter dan de 2 in Groningen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:26 schreef GimmeGore het volgende:
Wat ik trouwens graag doe, naar de Action in omringende dorpen...
Toen ik in Arnhem woonde ging ik liever een stukje fietsen naar de Action in Velp, dan dat ik naar dat hol bij mij om de hoek ging.
Die in Velp was ruimer opgezet (het "hol om de hoek" is geloof ik weg...) en netter.
En nu in Enschede ga ik liever naar de Action in Glanerbrug, die is niet ruimer, maar wel altijd veel netter.

komt omdat deze ook in een dorpje zit, in de stad is het dan koopavond en in het dorpje ernaast gewoon lekker rustig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat is wel lekker als je het op koopavond rustig hebt!
Ik heb de Action nog niet geprobeerd op koopavond, die mijd ik

Dat is trouwens ook wel een fijne Action.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef tomaat52 het volgende:
Toekomstig slachtoffer:
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook wel een fijne Action.
Volgende week maar eens kijken of ze shirts met lange mouwen in een normaal maatje hebben
 Ruim en netjes.
 Ruim en netjes.

Ik vind die aan het Hoornsediep best netjes, veel netter dan die in Haren en Lewenborg...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:30 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Dat doe ik hier inderdaad ook in Groningen dan rij ik even (met de auto) naar Bedum. Die is ook altijd veel netter dan de 2 in Groningen.

Oeh, hoe heet die bij de Action?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Geen kaftfolie voor boeken
Wel de gebruikelijke schoonmaakspullen (vaatdoekjes, glassex-spray, schuursponsjes, handzeep, snoetenpoetsers).
En de namaak DKNY apple (parfum) voor 1,59

Indigo - APLquote:

Je bezoekt dezelfde als ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vaak ben ik wel niet bij die Action geweest.....
Toekomstig slachtoffer:
[ afbeelding ]

Hebben ze heel de Action leeggehaald?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef GimmeGore het volgende:
Er waren net mensen die een totaalbedrag van 276 euro moesten afrekenen bij de action
Meteen de dagomzet verdubbeld

Hebben ze een hele stellage van iets meegenomenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef GimmeGore het volgende:
Er waren net mensen die een totaalbedrag van 276 euro moesten afrekenen bij de action

+- 40 tostie-ijzersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef GimmeGore het volgende:

Hoe krijgen die dat voor elkaar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef GimmeGore het volgende:

Dij zijn naar de dark side gekomen om heel de winkel leeg te halen van cookies.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe krijgen die dat voor elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja maar wát hadden ze dan allemaal? Gewoon allemaal verschillende dingen of sommige dingen in veelvoud?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:11 schreef GimmeGore het volgende:
toen ik bij de kassa kwam hadden ze 3 winkelwagentjes vol spullen staan en toen waren ze volgens de jongen achter de kassa ook al een paar keer naar de auto gelopen om alvast in te laden

quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Dat zijn wel heel veel restpootjes dan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |