Wat ga je met die 6 vochtvreters doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef Qwea het volgende:
6x vochtvreters
1 pak wc papier
3 maskers
10 euro
volgens mij heb ik het vanmorgen gezienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook doorzichtig kaftfolie heeft, van dat plakspul?
ja pffffff de agenda was 16,95!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef GimmeGore het volgende:
Maar (de leuke) agenda's zijn tegenwoordig ook gewoon achterlijk duur
ja die hebben zequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft de Action fietscomputers? Ik hoef geen hoogstandje, alleen weten hoeveel kilometer ik fiets.
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft de Action fietscomputers? Ik hoef geen hoogstandje, alleen weten hoeveel kilometer ik fiets.
Thanks!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:21 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het vanmorgen gezien
Ik wou wou het juist andersom doen, had nog sinterklaarinpakpapier (ook van de Action natuurlijk) liggen en daarmee kaften.. Maar dat zou alsnog te weinig zijn dus ik ga maar braaf terug.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef PureEvil het volgende:
jaaaa kaftpapier ! Die haal ik altijd als inpakpapierlekker goedkoop.
Toevallig 3 kinderen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef AnnaStesia het volgende:
En weer terug..
De buit:
3x a4 schriften met tabbladen
3x geodriehoek
3x passerset
3x tipex
3x pennenset
2 pakken snelhechters
1 pak witte reus color
2 gloeilampen
de schade:
17 euro nog wat.
Bij de bruna was ik al 19 euro kwijt voor 1 agenda en 2 rollen kaftpapier
Niet als je ze uit je tas pakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
Een rol effen roze en een rol zwart met wit gekronkel cirkel gedoe.. Boeken liggen (als het goed is) toch meestal open
hahaha nee 4 maar de oudste heeft dat allemaal niet nodig voor school,die haalt zelf zo af en toe ietsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Toevallig 3 kinderen?
Ik ga morgen maar weer eens kijken.
je bedoelt die houten woorden als enjoy,home,smile enz?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:04 schreef wc-eendjuh het volgende:
Heeft iemand ook die action woorden nog liggen?
Hier in Zwolle is niks meer
Zijn dat gewoon stukjes hout om op te hangen of iets? Nu word ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:18 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
je bedoelt die houten woorden als enjoy,home,smile enz?
Hier liggen er nog zat
Ik heb tot nu toe enkel tabbladen voor mappen gezien, Bos.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Hebben ze eigenlijk bij de Action ook tabbladen van A t/mZ om CD's te ordenen, of hebben ze alleen maar tabbladen voor mappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |