hadden ze die dan? o wacht, bedoel je die bananenchips die ze onlangs nog hadden? die zag ik idd ineens niet meer liggen. maar ze hebben nu toch die japanse meuk? van die rijstcrackers en japanse bollen. of is dat volgens jou geen chips?quote:
Op zich staat het er keurig in alinea's en dus switch je in alinea van winkelquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
Ja nu ik terug lees staat het er krom en las ik jouw reactie verkeerd. Vakantiemodus nog
Hier liggen ze er eigenlijk áltijd, maar dat kan ook zijn omdat het niet uitverkocht raakt, of omdat het vast assortiment is?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hadden ze die dan? o wacht, bedoel je die bananenchips die ze onlangs nog hadden? die zag ik idd ineens niet meer liggen. maar ze hebben nu toch die japanse meuk? van die rijstcrackers en japanse bollen. of is dat volgens jou geen chips?
ik greep weer eens mis bij de restpootjes
zijn die krengen nou wel of niet in het assortiment?\
onlangs stonden ze nog bij de 100 nieuwste artikelen
als je op het prijskaartje kijkt en er staat een streep doorheen, gaan ze zeer binnenkort uit t assortiment..quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier liggen ze er eigenlijk áltijd, maar dat kan ook zijn omdat het niet uitverkocht raakt, of omdat het vast assortiment is?
Hemaquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef odetje het volgende:
de action is mijn werkgever..
mensen denk altijd dat je het minimumloon verdient,
maar t verdient echt beter dan de hema..
geweldige winkel!
Ze hadden ooit chips die vergelijkbaar was met Pringles, smaakte heerlijk, 1 euro, 300 gramquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hadden ze die dan? o wacht, bedoel je die bananenchips die ze onlangs nog hadden? die zag ik idd ineens niet meer liggen. maar ze hebben nu toch die japanse meuk? van die rijstcrackers en japanse bollen. of is dat volgens jou geen chips?
ik greep weer eens mis bij de restpootjes
zijn die krengen nou wel of niet in het assortiment?\
onlangs stonden ze nog bij de 100 nieuwste artikelen
ja nu je het zegt.... maar dat is toch al heel lang geleden? volgens mij zat toen onze action nog in het centrum, daar heb ik dat soort idd wel eens gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:08 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze hadden ooit chips die vergelijkbaar was met Pringles, smaakte heerlijk, 1 euro, 300 gram
Is idd een tijdje terugquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja nu je het zegt.... maar dat is toch al heel lang geleden? volgens mij zat toen onze action nog in het centrum, daar heb ik dat soort idd wel eens gezien.
Voor een duppie op de eerste rij? Eh neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef lady-wrb het volgende:
die kleurpotloden van de action, is dat nou wat? we hebbendie hier voor school nog nodig, maar ik vind dat het dan wel fijne kleurpotloden moeten zijn, waar wat kleur vanaf komt.
zoiets als de goeie van bruynzeel zal ik maar zeggen.
Ik heb superfijne kleurpotloden van de action, zo'n grote doos met 30 kleuren ofzo. Maar die heb ik al wel 5 jaar geleden gekocht, geen idee of ze die nog hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef lady-wrb het volgende:
die kleurpotloden van de action, is dat nou wat? we hebbendie hier voor school nog nodig, maar ik vind dat het dan wel fijne kleurpotloden moeten zijn, waar wat kleur vanaf komt.
zoiets als de goeie van bruynzeel zal ik maar zeggen.
Ik heb ook zo'n grote doos geprobeerd, maar ik vond het een ramp, maar volgens mij heb je best veel merken bij Action liggen, misschien heb jij wel de goeie versiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb superfijne kleurpotloden van de action, zo'n grote doos met 30 kleuren ofzo. Maar die heb ik al wel 5 jaar geleden gekocht, geen idee of ze die nog hebben.
Die fles is hier al bijna op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef LetsGame het volgende:
Bij de Action hebben ze ranja zonder suiker
die kocht ik altijd bij de dekamarkt, maar daar istie eruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef LetsGame het volgende:
die heb ik vandaag ook gehaaldquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:15 schreef Miam het volgende:
de usb ventilator gekocht, wat een briljante aankoop
Toen ik hem kocht had ik niet gezien dat het de light versie was. Ik heb liever met suiker, ik vind die aspartaanbijsmaak niet lekker. Ik dacht eerst, wat smaakt het vreemd. Tot ik dus zag dat het light wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef LetsGame het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |