ahhhhh die heb ik gekochtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:27 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zeker als je dan ook nog mooie aanbiedingen tegenkomt.
Ze hebben nu van die toffe laarzen bij de 100 nieuwst artikelen staan!
[ afbeelding ]
Hehe, ze zijn echt lelijk. Ik wil ze hebben! ^^
Die wil ik!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef AnnekeM het volgende:
Hebben ze bij de Action ook nog Etagere's? Bijv:
[ afbeelding ]
Ik heb er ooit eentje van zilverkleurig porselein gekocht met 3 etages en ik zag van de week toevallig kleintjes staan met maar een etage. Ik denk dat je zelf dus even moet kijken of er wat van je smaak bij zit, ze kunnen best nog meer soorten hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef AnnekeM het volgende:
Hebben ze bij de Action ook nog Etagere's? Bijv:
[ afbeelding ]
Gisteren gekochtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:17 schreef tennisster198 het volgende:
Iemand een idee of dit iets is?
[ afbeelding ]
"Anne O'leary uni/print 9407, Backpacker laptoptas 15inch" staat er bij. Wat moet ik me voorstellen bij een 'backpacker laptoptas'?
heb je toevallig ook op de maten gelet? Zijn ze er ook wel in maatje 36/37? Hoop nog in kinderlaarzen te passen hahahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
Even naar de laarzen gekeken net, de kinderlaarsjes zijn echt te leuk (regenboog, lieveheersbeestjes, etc). Maar die hebben we hier niet nodig, net laatst elders gekocht. De volwassen laarzen vind ik nog aan de prijs, omdat ik de print niet leuk genoeg vind.
Ik zag wel donkerblauwe met stippen en grijsachtige ruitjes... en die bloemen zoals op de foto.![]()
Ze staan nu wel bij de 100 nieuwste artikelenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef kvd het volgende:
[..]
heb je toevallig ook op de maten gelet? Zijn ze er ook wel in maatje 36/37? Hoop nog in kinderlaarzen te passen hahaha
Grote maten zag ik alleen in 40 en 41, waren er niet zoveel meer. Kleintjes was de bak nog best goed vol, maar daar heb ik niet bij gekeken, maar naar schatting lag er niks groter dan een maat of 32.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef kvd het volgende:
[..]
heb je toevallig ook op de maten gelet? Zijn ze er ook wel in maatje 36/37? Hoop nog in kinderlaarzen te passen hahaha
ze staan er nieuw op om het zo te zeggen, 36 - 38 staat er ook ineens bij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn deze er nou nét op gezet of heb ik de site vanochtend niet goed bekeken?
[ afbeelding ]
Maat 32-35
Wil jij graag iets met rood-roze? Of vind je zo'n blauw-zwart ruitje of camo print ook leuk?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:24 schreef kvd het volgende:
[..]
ze staan er nieuw op om het zo te zeggen, 36 - 38 staat er ook ineens bij.
ik vind heel veel wel leuk. Ga dan altijd twijfelen...iets opvallends of toch maar weer wat rustigers. Maar goed, ik wil gewoon iets van regenlaarzen hebben, vooral met die sneeuw van afgelopen wintersquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil jij graag iets met rood-roze? Of vind je zo'n blauw-zwart ruitje of camo print ook leuk?
Ja! Ik zag ze net ook, zowel de emmers, als huishoudachtige bakken en ook zoiets als een winkelmandje ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:05 schreef Mylene het volgende:
Je had toen van die vrolijke emmers, dus transparant met opdruk. Ik zag nu dat ze die ook in een winkelmandje versie hebben. Erg leuk. Ga ik nog halen van de week.
Oh, dat is wel jammer jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:55 schreef Miendientje het volgende:
Helaas hadden ze de winkelmandjes achtige emmers alleen met gerbera's (bloemen) en klaprozen en niet in de bijpassende versie voor bij mijn vissen emmer die ik al had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |