Dat is mij, als man nog nooit geluktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dik kans dat je ze zo weinig zult gebruiken dat ze uiteindelijk gaan lekken. Voor mij geen grootverpakkingen met batterijen meer, wat een bende geeft dat![]()
Ik was gisteren in de Action en ik ben naar buiten gekomen met... NIETS! Gaat de goede kant op
WD40quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:56 schreef uberconsumer_nl het volgende:
Iemand nog echte aanraders? M'n ouders wonen er om de hoek en ga morgen even langs
Ik kijk altijd bij de chocolaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:03 schreef fotostarter het volgende:
[..]
WD40
Shampoo
Snoep
Glazen
Dat is waar ik altijd kijk.
Dat ligt ook meer aan de kwaliteit van die goedkope batterijen dan aan wat anders. Die goedkope batterijen gaan veel sneller lekken dan duurdere. Ik gebruik altijd die van de Ikea, zijn goedkoop, werken heel goed en zijn gewoon van Varta, maar dan in een ander kleurtje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat is mij, als man nog nooit gelukt
Lowlandsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
vanmiddag mn lowlandsuitzet ff compleet gemaakt
- Zaklamp
- cheapass slippers
- heerlijke warme joggingbroek (om in te slapen)
- kauwgom
- fruittella
- babydoekjes
- 3 wegwerp poncho's
- 3 wegwerp regenjasjes
- deo
verder non-lowlands meuk:
- wc-gel
- make up reinigingspads
- Vloerdoekjes
en dat was t denk ik, schade 16 euro
Alleen kleintjes.quote:
Die hebben ze niet, althans niet hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:03 schreef Mirjam het volgende:
meh.
zoek middelformaat rieten mand, met 1 hengsel in het midden
Jij jij jij..... snoeperdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk altijd bij de chocola
En de shampoos en deo's ja.
Heb ze gezien in Nijmegen Dukenburg, ongeveer 80cm hoog.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Die hebben ze niet, althans niet hier.
Nouja, metalfreak legt het ook al even uit, maar ik vraag me af waar jij de combinatie lekkende batterijen + man/vrouw vandaan haalt. Ze zaten namelijk netjes in de verpakking, ik doe verder geen gekke dingen met batterijenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat is mij, als man nog nooit gelukt
Scherpquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:32 schreef pamelala het volgende:
Denk dat het over het laatste zinnetje ging
Om met niks uit de Action te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |