Jij bent wel heel druk bezig om andere mensen verdacht te maken. En je bent gered door iemand.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
deze post was totaal overbodig wat jou verdacht maakt
misschien ben ik wel maffiaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij bent wel heel druk bezig om andere mensen verdacht te maken. En je bent gered door de maffiahoer [ afbeelding ]
moest ff teruglezen, het kan de maffiahoer zijn geweest. Maar dat is niet zeker. En als ik morgen dood ben hebben de maffioso het een stuk makkelijker gemaakt voor de dorpsbewoners.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
misschien ben ik wel maffiadan ga ik jou afknallen
whehe miss ben jij morgen dood dan ben ik helemaal verdacht
ja ik heb gebatst met de maffiahoernom nom nom
Ik dacht laat ik wat olie op het vuur gooienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
deze post was totaal overbodig wat jou verdacht maakt
Hara:quote:Ja, het is feest in Fok!Town! Daarom gaat de champagne open, en word de frituurpan aangezet. De reden van het feest? Gewoon.. Omdat het kan! Charmed_angel(dorp) heeft er in ieders geval zin in.
Hara:quote:“WAAATTT???!! Een feestje? Waarom hoor ik dat nu pas?” Met een kille blik sprong Charmed onder de douche, scrubte zich van top tot teen, gaf de haar een masker, lekker make-upie d’r op smoeltje en gaan met die banaan!
Gomi:quote:Aangekomen op het feestje zag Charmed de hemel! Er was sangria, toastjes met Filet American, schimmelkaas, en een chocoladefontein! “Dit is het..de hemel.. Ik ga hier nooit meer weg” zweerde Charmed, en spoog tussen 2 vingers door op de grond.
Bart:quote:“Tijd voor champagne!” riep de burgemeester, en ontkurkte de fles. Echter, de kurk vloog via de kroonluchter, zo het oog van charmed_angel in. Hierdoor schoot haar oog naar binnen, door naar haar keelgat..
Helaas stikte charmed_angel in de kurk.. En zoals ze zelf al zei: “Dit is het..de hemel.. Ik ga hier nooit meer weg”
Jij zit eerst praktisch die dubbele lynch af te roepen om vervolgens met deze post te komen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Je snapt wel dat als we er nu twee keer naast zitten dat jouw hoofd er dan wel afgaat he
Ik weet van mezelf dat ik een dorpeling ben... als de BM een dubbele lynch instelt en we moorden vervolgens geen maffioso's is de kans groot dat hij er wel bijhoortquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij zit eerst praktisch die dubbele lynch af te roepen om vervolgens met deze post te komen?
Das niet eerlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Je snapt wel dat als we er nu twee keer naast zitten dat jouw hoofd er dan wel afgaat he
quote:
Hara niet, maar die andere 2 wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar over Bartje twijfel ik niet... ik zit nog te dubben tussen Gomi, IJsdraakje en Hara
Omdat hij of IJsdraakje kill 1 gedaan heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Gomi? Waar komt die opeens vandaan qua verdenking?
je hebt wel gelijk... maar telt het niet dan dat het binnen die tijd gepost is? als aanvraag?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar ik moet even mezelf onpopulair makenin de OP staat de dat meneer de BM 12 uur na de nachtpost een dubbele lynch moet verkondigen, en daar zit hij nu overheen
/suicide
nou, vooruit!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien willen de SL's de regels wel even buigen.
Nee iedereen heeft gestemd gisteren die nog leeftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Staan er nog mensen op de kandidatenlijst om gekilled te worden door niet te stemmen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |