Dat geloof ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik blijf erbij, ik ben géén maffia.
al vetgemaakt.. gaan met die banaan is ook voedselquote:
Ja maar jij ziet een banaan in haar fobo ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al vetgemaakt.. gaan met die banaan is ook voedsel
nee haar profiel.. fire in the tacobell- tacobell is eten.. in de eerste kill is een lading eten genoemd incl. banaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet een banaan in haar fobo ofzo?
Ik vind banaan veel meer bij Bart (Bert er zit een banaan in mijn oor) en bij breezerslet17 (favo forum: buitenlands fruit) passen. En de link naar de hemel zie ik bij die laatste ook sterk terug.
Ik snap niet dat je banaan linkt aan ijsdraakje?
Ik vind het magertjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee haar profiel.. fire in the tacobell- tacobell is eten.. in de eerste kill is een lading eten genoemd incl. banaan.
in combi met de rest kan ik tot nu toe het meeste alleen aan haar linken.. bij de rest maar 1 ding ofzoquote:
Er zitten maar 3 hints in per persoon.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in combi met de rest kan ik tot nu toe het meeste alleen aan haar linken.. bij de rest maar 1 ding ofzo
En net zei je nog dat je bijgelezen was.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in combi met de rest kan ik tot nu toe het meeste alleen aan haar linken.. bij de rest maar 1 ding ofzo
ja ik denk dat bartjebart ook verdacht is.. daarom twijfel ik ook nog... ging eerst ijs onderzoeken.. nu is bart zo aan de beurtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En net zei je nog dat je bijgelezen was.
Vergeet het bentotopic dan vooral niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh en ze heeft ook worst op haar fobo.. is ook eten.. het eten komt maar terug
KKJ is beschermd door de maffiahoer... als hij maffia is en het een truc was hadden ze vanavond niet 3 keer kunnen killenquote:
waarom steeds dat hijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
KKJ is beschermd door de maffiahoer... als hij maffia is en het een truc was hadden ze vanavond niet 3 keer kunnen killen
Graag pics van de zoektochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom steeds dat hijik blijf maar zoeken naar die piemol zodat ik kan trekken en hij is er nog niet....
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Graag pics van de zoektocht
sorry... ik vind je nick echt zo'n jongensuitstraling hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom steeds dat hijik blijf maar zoeken naar die piemol zodat ik kan trekken en hij is er nog niet....
Nee, lees de rol van Maffiahoer nog eens goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
KKJ is beschermd door de maffiahoer... als hij maffia is en het een truc was hadden ze vanavond niet 3 keer kunnen killen
maar mijn UI is zo meisjesachtigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry... ik vind je nick echt zo'n jongensuitstraling hebben
Maarja faye lag er ook dik bovenopquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bij bartjebart kom ik niet verder dan jullie al waren..
banaan- bert
topics over eten- worst
bonnen en topic over hamburgers
iets over lidl.. geen idee waarom ik dat eraan link
ik twijfel.. grrr.
morgen iedereen nog maar weer bij langs gaan.
misschien liggen IJs en bart er wel te dik op... grrrmbl ik weet het niet meer
true.. maar lijkt me toch niet dat de sl dat elke keer gaan doen.. of zullen ze zo slecht zijn in hints verpakkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maarja faye lag er ook dik bovenop
Kadootje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bij bartjebart kom ik niet verder dan jullie al waren..
banaan- bert
topics over eten- worst
bonnen en topic over hamburgers
iets over lidl.. geen idee waarom ik dat eraan link
ik twijfel.. grrr.
morgen iedereen nog maar weer bij langs gaan.
misschien liggen IJs en bart er wel te dik op... grrrmbl ik weet het niet meer
Ze zijn wel nieuw hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
true.. maar lijkt me toch niet dat de sl dat elke keer gaan doen.. of zullen ze zo slecht zijn in hints verpakken
Erik slaapt, misschien pm-enquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kadootje.
Ik heb ook geen idee waarom je over bart twijfelt.
Erik, gooi die dubbele erin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |