Vraag ik me serieus hoe ze die ouwe auto's door de keuring krijgen als je door de dorpels de pedalen kan zien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef Turquaz52 het volgende:
Weet jij uberhaubt wel hoe duur een auto daar is?
een simpele opel vectra of calibra is gauw duurder dan 1 van jou bolides..
Lezen is moeilijk niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef Turquaz52 het volgende:
Weet jij uberhaubt wel hoe duur een auto daar is?
een simpele opel vectra of calibra is gauw duurder dan 1 van jou bolides..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:43 schreef StefanP het volgende:
Wat een idioten.
Dat krijg je als iedereen opeens een auto mag kopen terwijl ze niet opgegroeid zijn met verkeer en geen enkel benul hebben hoe je nou eigenlijk moet rijden.
Werd ook wel tijd, aangezien het aantal doden in verkeer er gemiddeld zo'n 3x hoger lag dan de rest van Europa... en dat terwijl Turkije (verhoudingsgewijs) veel open wegen op het platteland heeft en weinig stad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Turkije heeft de toezicht op APK zwaar bijgesteld..
TwisterNederland maakt heel veel compilaties. Ook maandelijks een failcompilatie en nog veel meer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Die gast op youtube heeft overigens nog meer dashcam-compilaties, van Russisch verkeer. Ook interessant kijkvoer
In België krijg je je rijbewijs nog. Verschil met landen als Duitsland waar ze heel kunnen rijden en Nederland waar je ook wel wat moeite moet doen (niet zo als in Duitsland).quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:20 schreef springer1980 het volgende:
Ik rij dagelijks op België met de vrachtwagen en soms zou ik ook wel een dashcam willen hebben. (of voorop in de grill) Laat ik het zo zeggen, ik snap wel hoe het komt dat België 1 van de meeste verkeers slachtoffers van Europa heeft...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |