sowieso, goud had je in 2007 moeten kopen. *dan* had je nu lekker kunnen cashenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:36 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nu alleen nog even dat wisselkoersverlies wegwerken...
Had je wel 4 jaar moeten wachten, zoveel geduld heeft TS niet want die wil snel rijk worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:38 schreef simmu het volgende:
[..]
sowieso, goud had je in 2007 moeten kopen. *dan* had je nu lekker kunnen cashen
Prima toch, het is zijn geld. Ik zou nu nog niet instappen óf korte ritjes maken, tot nu toe is de beurs deze week elke ochtend in de + geopend en dat bied wel wat mogelijkheden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:37 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Niemand kraakt je hier af. Je krijgt een aantal goedbedoelde adviezen, die jij blijkbaar niet wilt horen...
als je die dan 10 jaar vasthoud ben je gewoon dom. technologie veroudert je weetz. bubble bubble bust!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:08 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil geen aandelen van bedrijven die slecht in het nieuws komen. Liefst hele goedkope aandelen van onbekende, nieuwe elektronica bedrijven.
Technologie veroudert, maar bedrijven zorgen ook voor innovatie waardoor de producten die ze nu verkopen, er over 10 jaar heel anders uitzien. Dat is wel logisch, dus om het nou dom te noemen...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef simmu het volgende:
[..]
als je die dan 10 jaar vasthoud ben je gewoon dom. technologie veroudert je weetz. bubble bubble bust!
En nu gaat TS dalijk weer over Apple beginnen, wedden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef simmu het volgende:
[..]
technologie veroudert je weetz. bubble bubble bust!
Korter vasthouden zou wel kunnen, het moet wel iets zijn wat ontzettend goed in de markt gaat liggen zoals Tomtom tussen de oprichting en 2007.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef simmu het volgende:
[..]
als je die dan 10 jaar vasthoud ben je gewoon dom. technologie veroudert je weetz. bubble bubble bust!
Ieder zijn mening, en zelfs een computerprobleem mag een mening hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Technologie veroudert, maar bedrijven zorgen ook voor innovatie waardoor de producten die ze nu verkopen, er over 10 jaar heel anders uitzien. Dat is wel logisch, dus om het nou dom te noemen...
Dat gaat niet voor alles op, kijk maar naar Tomtom... ze kunnen innoveren wat ze willen, er is gewoon niet op te boksen tegen alternatieven op de smartphone.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Technologie veroudert, maar bedrijven zorgen ook voor innovatie waardoor de producten die ze nu verkopen, er over 10 jaar heel anders uitzien. Dat is wel logisch, dus om het nou dom te noemen...
Hebben 'wij' ook heel erg van geprofiteerd hoor, daarom gaf ik wat spaargeld aan mijn pa, misschien kon hij voor mij ook wat regelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:38 schreef simmu het volgende:
[..]
sowieso, goud had je in 2007 moeten kopen. *dan* had je nu lekker kunnen cashen
Mwah, ik mis de innovatie eigenlijk wel bij 2xtomquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat gaat niet voor alles op, kijk maar naar Tomtom... ze kunnen innoveren wat ze willen, er is gewoon niet op te boksen tegen alternatieven op de smartphone.
Maar we hebben het over een elektronica bedrijf, die produceren vaak wel meer soorten producten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat gaat niet voor alles op, kijk maar naar Tomtom... ze kunnen innoveren wat ze willen, er is gewoon niet op te boksen tegen alternatieven op de smartphone.
Eerlijk gezegd ik ook, ze kunnen ook doorgaan op de software alleen en de toestelletjes laten gaan. Zoveel mensen die een smartphone hebben tegenwoordigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Mwah, ik mis de innovatie eigenlijk wel bij 2xtom
Als goud omgekeerd evenredig stijgt t.o.v. een dalende dollar, krijg je er nog een harde dobber aan, denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef computerprobleem het volgende:
Maar ja, ik denk dat Goud nog meer zal stijgen aangezien het steeds slechter gaat met de dollar.
En waarom zou goud aan de dollar verbonden zijn? Goud kan toch met elke valuta gekocht worden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:46 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Als goud omgekeerd evenredig stijgt t.o.v. een dalende dollar, krijg je er nog een harde dobber aan, denk ik.
Je meldde zelf dat je goud met dollars had gekocht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En waarom zou goud aan de dollar verbonden zijn? Goud kan toch met elke valuta gekocht worden?
Zoiets dacht ik ook gelezen te hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:50 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je meldde zelf dat je goud met dollars had gekocht.
niet als je er op blijft zitten. niet vergeten, het oude credo gaat altijd op. what goes up, must come down.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hebben 'wij' ook heel erg van geprofiteerd hoor, daarom gaf ik wat spaargeld aan mijn pa, misschien kon hij voor mij ook wat regelen.![]()
Maar ja, ik denk dat Goud nog meer zal stijgen aangezien het steeds slechter gaat met de dollar. De vraag naar goud zal dus stijgen, waardoor de prijs toeneemt. Alleen maar gunstig voor goud bezitters toch?
Ja, dus? Omdat ik het met dollars heb gekocht betekent dat niet dat een Spanjaard het niet met euro's kan kopen. Of beweer jij van wel?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:50 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je meldde zelf dat je goud met dollars had gekocht.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, dus? Omdat ik het met dollars heb gekocht betekent dat niet dat een Spanjaard het niet met euro's kan kopen. Of beweer jij van wel?
Ja en nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef computerprobleem het volgende:
Een van de vragen is dus = is het kopen/verkopen van aandelen winstgevend genoeg als je begint met een klein bedrag (max een paar duizend euro)?
Een van de redenen dat ik 'defensief' in ging. Jullie gaan er bij voorbaat al vanuit dat ik er niets van bak en dat ik zal gaan falen. Dat bewijst de bovenstaande gequote reactie van jou maar weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:54 schreef simmu het volgende:
ga dan leuk beleggen, maar kom over een half jaartje niet janken svp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |