Ik moet om kwart voor 7 de bus hebben. D'oh!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bank kan vanaf 7 uur 's ochtends bezorgd worden. D'oh!
Kan je geen tijdsindicatie inzien nu? Wel snel trouwens!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bank kan vanaf 7 uur 's ochtends bezorgd worden. D'oh!
Maandag hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je geen tijdsindicatie inzien nu? Wel snel trouwens!
Het zwager-effectquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef Tegan het volgende:
Ik snap het ook niet. Maar ik weet dat mama mij erg mist, dat het nu zo stil is in huis, dus ik ben wel blij voor haar. Hoewel ze vandaag wel zei dat ze het misschien ook niet zo tof vind om weer iedere dag voor drie man te moeten koken
.
Ohquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag heMaar de tijdsindicatie is dus tussen 7 en 12.
Nou ja...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Pffft, dan zou ik nog liever in Gouda gaan wonen.
Moet er niet aan denken. Ik zou echt gillend gek worden. Na een dag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef Tegan het volgende:
Owja, mijn zus moet uit haar huurhuis, en nu heeft ze bedacht dat ze misschien wel bij mama gaat wonen totdat ze een huis heeft gevonden om te kopen. Wat wel jaren kan duren. Maar wel goed dat mama dan niet zo eenzaam is
. Los van dat het wel vreemd is...
Ik zou niet gillend gek worden, maar mijn zus woont al ruim zes jaar op zichzelf waarvan drie/vier samen ofzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ik zou echt gillend gek worden. Na een dag.
Die wordt wel gillend gek dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou niet gillend gek worden, maar mijn zus woont al ruim zes jaar op zichzelf waarvan drie/vier samen ofzo.
een vriend van me zit er nu (al een paar dagen) en van zijn facebook krijg ik niet het idee dat het niet te doen is hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Tegan het volgende:
http://www.minbuza.nl/nl/(...)root_Brittanni%C3%AB
Idem hier. Heb een lieve mamma, maar dat zou echt niet goed zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ik zou echt gillend gek worden. Na een dag.
ik heb ooit tussen 2 kamers 6 weken bij mijn moeder gewoondquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Idem hier. Heb een lieve mamma, maar dat zou echt niet goed zijn.
Vlak voor ik het huis uit ging en nog thuis woonde heb ik een half jaar fulltime bij mn vader in het bedrijf gewerkt. Dat is pas slecht voor de onderlinge relatie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ooit tussen 2 kamers 6 weken bij mijn moeder gewoond
dat doe ik nooit meer
het was ook echt mega slecht voor mijn relatie met haar
maar mijn mama is ook heel lief
ik zie haar minstens een keer per week en volgens vriendje een stuk vaker
maar bij haar wonen is wat anders
Ik vind je wel een beroerd zakenman.quote:
Maar ik ben wel een goede autist!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind je wel een beroerd zakenman.
Waarom zou je daar drie dagen met een backpack willen lopen? Het is al vol genoeg in de tenten zonder zo'n lomp geval op je rug.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:08 schreef Q. het volgende:
Wel (nieuwe) backpack gekocht net.![]()
Kan ik mooi testen op Lowlands.
Een backpack op LwL?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:08 schreef Q. het volgende:
Wel (nieuwe) backpack gekocht net.![]()
Kan ik mooi testen op Lowlands.
quote:
Dat is al snel! Denk maar zo: de vorige reis is al bijna een jaar geleden en dat is ook heel snel gegaanquote:
En de overige 43 centimeter dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
centimeter kopen
afknippen tot 57 en elke dag een cm af knippen
dan gaat het heel snel
of iig zo lijkt dat
Ja, die ging ook heel snel voorbij. De tijd vliegt als je oud wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is al snel! Denk maar zo: de vorige reis is al bijna een jaar geleden en dat is ook heel snel gegaan
is voor de katten om mee te spelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de overige 43 centimeter dan?
Omdat het kan! Als dat geen goede stress-test is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je daar drie dagen met een backpack willen lopen? Het is al vol genoeg in de tenten zonder zo'n lomp geval op je rug.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
is voor de katten om mee te spelen
jammer, tieten zijn altijd welkom natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
Ik wil tieten posten voor rhu, maar dat mag tegenwoordig niet meer.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
jammer, tieten zijn altijd welkom natuurlijk
Mijn idee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
dat zijn aangename borsten!
ik ga dat bandje maar checken dan geloof ik!
![]()
Je weet toch, eerst die van jou...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
wel jammer ergens... had de tieten van miss verwacht
maar misschien komt dat nog ooit
oh ik dacht misschien is ie dat vergeten...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn idee.
De muziek is ook niet onaardig. Heb ze maar ff toegevoegd aan de 'bandje dat wellicht leuk is om naar te kijken'.
[..]
Je weet toch, eerst die van jou...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Vakantie. Of ik nu weg ga of niet. Acht dagen vrij <3!
Ik vergeet nooit tieten(afspraken).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik dacht misschien is ie dat vergeten...
Wanneer vertrek je, als je nog gaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Vakantie. Of ik nu weg ga of niet. Acht dagen vrij <3!
welke?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:34 schreef Tegan het volgende:
Ik keek gisteren uit verveling de Grey's Anatomy pilot en nu zit ik met zo'n nummer daarvan in mijn hoofd.
Zaterdag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je, als je nog gaat?
En hoeveel dagen ga je weg?quote:
Nice, veel plezier alvast.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
Tot vrijdagavond. Avondvlucht. En dan zaterdagavond/nacht weer werken.
ja erg he! heb er al bijna 2 jaar geen meer op! en ik ben al bijna 4 jaar gestopt (die 2 jaar geleden was omdat ik onwijze tentamenstress hadquote:
oeh ik ook wel!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb zin om lekker naar de kroeg te gaan en zat te worden en leuke jongens te zoenen.
Hoor ik daar een spontane date?quote:
Omg. Jij rooktequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja erg he! heb er al bijna 2 jaar geen meer op! en ik ben al bijna 4 jaar gestopt (die 2 jaar geleden was omdat ik onwijze tentamenstress hadsad)
ja erg hequote:
Een T.-loze week...quote:
Ik vind het prima rhutjequote:
ik lig met 3 wijn op in mijn ondergoed op de bankquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het prima rhutje. Ik heb nog een fles rose, en het is deze hele week feest hier in de kroeg door je-weet-wel. En dan is Tj er ook nog wel rhutje
. Moet je wel morgen om elf uur weg zijn, want daarna heb ik plannen
. Kunnen we mooi zat worden over dat we vriendloos zijn (tijdelijk of permanent).
'Bad News' dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zoek ik thuis wel even op. Iets met 'Bad Day'.
Hai!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik lig met 3 wijn op in mijn ondergoed op de bank
Ik ook. Te lang al niet gedronkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik lig met 3 wijn op in mijn ondergoed op de bank
dus ik ben voor vanavond al afgeschreven ben ik bang
maar we moeten snel even afspreken! dat ik je huisje ff kan bewonderen!
is goed! mail maar een keer want jij moet onregelmatiger werken denk ik?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook. Te lang al niet gedronken. Maar ik snap het
. Ben zelf ook wel moe enzo
. En verder kan ik niet. Langskomen ergens in september?
Komt goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is goed! mail maar een keer want jij moet onregelmatiger werken denk ik?
meeste weekenden ben ik wel vrij
Dat verzacht het gemis al iets.quote:
Online afscheidsfeestje morgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:04 schreef Tegan het volgende:
Ja, wat doen we aan de rest van het gemis?
Gewoon, je voorkeur zegt iets over wat je nu wel/niet doet. Lesbisch dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ok, discussie met vriend. Dat je als lesbienne in je teens nog met jongens hebt gedate en geneukt maakt je niet bi maar als nog lesbisch? Agree or not?
ik ben niet zo van de rigide lijnen maar ik zie niet waarom je dan niet lesbisch kunt zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ok, discussie met vriend. Dat je als lesbienne in je teens nog met jongens hebt gedate en geneukt maakt je niet bi maar als nog lesbisch? Agree or not?
Vind ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon, je voorkeur zegt iets over wat je nu wel/niet doet. Lesbisch dus.
Omdat je ooit een jongen zo leuk vond dat je ermee neukte/datete?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de rigide lijnen maar ik zie niet waarom je dan niet lesbisch kunt zijn?
kut programma trouwens dat over de streep
zit nu al te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |