Ja maar dat is een enkellaarsje, die draag ik wel gewoon met panties.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:41 schreef ChicaChula het volgende:
Oeh deze rechts vind ik mooi.. met een dikke zwarte panty
[ afbeelding ]
Is ook vreemd eigenlijk, alleenrecht op een rode zool. Maar denk dat het andere merken wel siert als ze niet nu op grote schaal rode zolen onder hun schoenen gaan doen. Zijn genoeg andere leuke kleuren bijv.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:19 schreef ChicaChula het volgende:
http://www.modeblog.nl/ch(...)-saint-laurent/0811/
aaah
ja ik ben het helemaal met je eens hoor.. vind het afschuwelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja maar dat is een enkellaarsje, die draag ik wel gewoon met panties.
Ik vind peeptoes met panties heel erg lelijk, zeker als je dan ook nog eens het naadje van de panty ziet zoals bij die laatste foto van ChicaChula.
Ik denk dat ik die gekleurde voor mezelf niks vind, vind het een beetje Cyndi Lauper
waar blijven jouw foto's jongedame?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dilemma, ik heb nu zwarte pumps aan omdat ze te gek bij mn outfit staan maar kan er eigenlijk niet zo goed op lopen omdat ze net wat te groot zijn (en van h&m die pumps lopen vaker voor geen meter)
Ik heb geen zooltjes bij de hand, dus zit in dubio doe ik ze dadelijk wel of niet naar de kapper aan
Niet, je mag niet het risico lopen dat je gaat strompelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dilemma, ik heb nu zwarte pumps aan omdat ze te gek bij mn outfit staan maar kan er eigenlijk niet zo goed op lopen omdat ze net wat te groot zijn (en van h&m die pumps lopen vaker voor geen meter)
Ik heb geen zooltjes bij de hand, dus zit in dubio doe ik ze dadelijk wel of niet naar de kapper aan
Oh ja excuses, ik zou ze woensdag maken maar was super behoorlijk ziek woensdagavond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:10 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
waar blijven jouw foto's jongedame?!
Okeee vooruit dan maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja excuses, ik zou ze woensdag maken maar was super behoorlijk ziek woensdagavond.
Vanavond heb ik helaas geen toegang tot mijn appartement![]()
Mijn vriend en zijn broertje gaan hier vanavond met 2 mega tv's gamen, dus ik vlucht naar mn ouders![]()
Hopelijk kan ik zondag wat plaatjes schieten.
Maar ze zijn zo leuk, snik..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Niet, je mag niet het risico lopen dat je gaat strompelen
Jawel maar deze hebben een beetje aparte zool, zijn net wat leuker. Maar wil niet idee kweken dat ik niet vooruit kan komen op mijn hakken haha.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:16 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Okeee vooruit dan maar
heb je niet nog een ander paar zwarte pumps?
Haha, jeuj een besluitquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke compromis. Zwarte enkellaarzen die voor geen meter zitten maar waar ik wel op kan lopen
Nee ze zitten niet lekker, het ritsje aan de zijkant krast altijd langs mij enkel en bij de tenen zitten ze ook niet helemaal lekker. Maar ze waren zoo vet dat ik ze niet kon laten staan haha.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:38 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, jeuj een besluit
Wat bedoel je met voor geen meter zitten? Dat ze niet mooi staan?
Hhahahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ondertussen heb ik ze al vervangen (mij hele outfit) nu is het een blauw jurkje met heerlijk zittende blauwe suede pumps.
Oeh erg leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Niet mijn foto, wel dezelfde pumps:
[ afbeelding ]
Ik had deze laatst gekocht, lopen superfijn! Vorige week stonden ze nog bij de V&D.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga morgen in de stad kijken of ik nog in het zwart leer kan krijgen. Want nu heb ik nog steeds geen zwarte basis pumps (ik heb alleen suede maar die kun je niet altijd en bij alles aan)
En de rest is allemaal met open teen, bandjes, enkellaarsjes, helemaal open enz,
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef Selyn het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent mag je me ook zo'n kast geven.
Staat echt leuk!!
Zijn idd wel mooiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:00 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik had deze laatst gekocht, lopen superfijn! Vorige week stonden ze nog bij de V&D.
http://www.vd.nl/accessoi(...)lister&from=overview
Die heb ik een tijdje geleden besteld en die pasten voor geen meter! Ik had 38 besteld en ze voelden als 36 (maar het was wel de goede maat). Vond ze erg gaaf met die paarse hak maar helaas....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:00 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik had deze laatst gekocht, lopen superfijn! Vorige week stonden ze nog bij de V&D.
http://www.vd.nl/accessoi(...)lister&from=overview
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |