abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100633519
Oeh deze rechts vind ik mooi.. met een dikke zwarte panty

pi_100633729
dit vind ik zelf dus 3 keer niets (voor mij) maar om een idee op te doen over gekleurde panty's:

vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:52:27 #228
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100633781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:41 schreef ChicaChula het volgende:
Oeh deze rechts vind ik mooi.. met een dikke zwarte panty

[ afbeelding ]
Ja maar dat is een enkellaarsje, die draag ik wel gewoon met panties.

Ik vind peeptoes met panties heel erg lelijk, zeker als je dan ook nog eens het naadje van de panty ziet zoals bij die laatste foto van ChicaChula.
Ik denk dat ik die gekleurde voor mezelf niks vind, vind het een beetje Cyndi Lauper :D
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:53:32 #229
139770 Miasan
Roemer has it
pi_100633818
Dat combineert wel leuk, maar ik weet niet wat ik moet denken van een panty/maillot in peeptoe schoenen. Zouden jullie dat dragen?

quote:
Is ook vreemd eigenlijk, alleenrecht op een rode zool. Maar denk dat het andere merken wel siert als ze niet nu op grote schaal rode zolen onder hun schoenen gaan doen. Zijn genoeg andere leuke kleuren bijv.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_100633825
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:52 schreef Lips het volgende:

[..]

Ja maar dat is een enkellaarsje, die draag ik wel gewoon met panties.

Ik vind peeptoes met panties heel erg lelijk, zeker als je dan ook nog eens het naadje van de panty ziet zoals bij die laatste foto van ChicaChula.
Ik denk dat ik die gekleurde voor mezelf niks vind, vind het een beetje Cyndi Lauper :D
ja ik ben het helemaal met je eens hoor.. vind het afschuwelijk :P
pi_100634211
Dilemma, ik heb nu zwarte pumps aan omdat ze te gek bij mn outfit staan maar kan er eigenlijk niet zo goed op lopen omdat ze net wat te groot zijn (en van h&m die pumps lopen vaker voor geen meter)
Ik heb geen zooltjes bij de hand, dus zit in dubio doe ik ze dadelijk wel of niet naar de kapper aan :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100634249
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dilemma, ik heb nu zwarte pumps aan omdat ze te gek bij mn outfit staan maar kan er eigenlijk niet zo goed op lopen omdat ze net wat te groot zijn (en van h&m die pumps lopen vaker voor geen meter)
Ik heb geen zooltjes bij de hand, dus zit in dubio doe ik ze dadelijk wel of niet naar de kapper aan :D
waar blijven jouw foto's jongedame?!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:14:13 #233
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100634344
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Niet, je mag niet het risico lopen dat je gaat strompelen :P
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100634354
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:10 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

waar blijven jouw foto's jongedame?!
Oh ja excuses, ik zou ze woensdag maken maar was super behoorlijk ziek woensdagavond.
Vanavond heb ik helaas geen toegang tot mijn appartement :')
Mijn vriend en zijn broertje gaan hier vanavond met 2 mega tv's gamen, dus ik vlucht naar mn ouders :D
Hopelijk kan ik zondag wat plaatjes schieten.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100634400
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh ja excuses, ik zou ze woensdag maken maar was super behoorlijk ziek woensdagavond.
Vanavond heb ik helaas geen toegang tot mijn appartement :')
Mijn vriend en zijn broertje gaan hier vanavond met 2 mega tv's gamen, dus ik vlucht naar mn ouders :D
Hopelijk kan ik zondag wat plaatjes schieten.
Okeee vooruit dan maar :P

heb je niet nog een ander paar zwarte pumps?
pi_100634415
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:14 schreef Lips het volgende:

[..]

Niet, je mag niet het risico lopen dat je gaat strompelen :P
Maar ze zijn zo leuk, snik..
Maar je hebt gelijk, niets lelijkers als meisjes die niet fatsoenlijk op hun hakken kunnen lopen!
Ik ga na de kapper meteen maar even door naar de kruidvat voor zooltjes, want volgens mij zijn mijn voeten gekrompen, steeds meer pumps lijken een halve maat te groot terwijl ik daar eerst geen last van had.
pi_100634453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:16 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Okeee vooruit dan maar :P

heb je niet nog een ander paar zwarte pumps?
Jawel maar deze hebben een beetje aparte zool, zijn net wat leuker. Maar wil niet idee kweken dat ik niet vooruit kan komen op mijn hakken haha.
pi_100634875
Oke compromis. Zwarte enkellaarzen die voor geen meter zitten maar waar ik wel op kan lopen :7
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:38:47 #239
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100634897
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke compromis. Zwarte enkellaarzen die voor geen meter zitten maar waar ik wel op kan lopen :7
Haha, jeuj een besluit :D
Wat bedoel je met voor geen meter zitten? Dat ze niet mooi staan?
Miauw
pi_100636311
Ahhwww shittttt.. mn asos pakket was er maar was niemand thuis :(
pi_100640095
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:38 schreef Lips het volgende:

[..]

Haha, jeuj een besluit :D
Wat bedoel je met voor geen meter zitten? Dat ze niet mooi staan?
Nee ze zitten niet lekker, het ritsje aan de zijkant krast altijd langs mij enkel en bij de tenen zitten ze ook niet helemaal lekker. Maar ze waren zoo vet dat ik ze niet kon laten staan haha.
Dat zijn mijn even-aan-schoenen die doe ik aan als ik weet dat ik ze binnen 2 uur weer uit kan doen :D
pi_100640138
Ondertussen heb ik ze al vervangen (mij hele outfit) nu is het een blauw jurkje met heerlijk zittende blauwe suede pumps.
pi_100640187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ondertussen heb ik ze al vervangen (mij hele outfit) nu is het een blauw jurkje met heerlijk zittende blauwe suede pumps.
Hhahaha :D Lotjeeee hier hebben we toch niets aan zonder foteaussss :P
pi_100640316
Niet mijn foto, wel dezelfde pumps:

pi_100640487
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Niet mijn foto, wel dezelfde pumps:

[ afbeelding ]
Oeh erg leuk :D :Y
pi_100641148
Ik ga morgen in de stad kijken of ik nog in het zwart leer kan krijgen. Want nu heb ik nog steeds geen zwarte basis pumps (ik heb alleen suede maar die kun je niet altijd en bij alles aan)
En de rest is allemaal met open teen, bandjes, enkellaarsjes, helemaal open enz,
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:00:25 #247
159909 -Peach
Prunus persica
pi_100644367
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga morgen in de stad kijken of ik nog in het zwart leer kan krijgen. Want nu heb ik nog steeds geen zwarte basis pumps (ik heb alleen suede maar die kun je niet altijd en bij alles aan)
En de rest is allemaal met open teen, bandjes, enkellaarsjes, helemaal open enz,
Ik had deze laatst gekocht, lopen superfijn! Vorige week stonden ze nog bij de V&D.
http://www.vd.nl/accessoi(...)lister&from=overview
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_100648270
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef Selyn het volgende:

[..]

Als je dan toch bezig bent mag je me ook zo'n kast geven.

Staat echt leuk!! O+
*O* M'n lieve schat heeft de "schoenenkast" goed gekeurd! *O*
Als hij nou ook nog even opschiet met die verbouwing, dan kan ik mooi gaan rondsnuffelen voor een mooie kast en natuurlijk extra inhoud... :P
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_100649698
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:00 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ik had deze laatst gekocht, lopen superfijn! Vorige week stonden ze nog bij de V&D.
Zijn idd wel mooi :Y
Maar wat boven mijn budget (ik koop cheap-ass schoenen :D)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:44:39 #250
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100656358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:00 schreef -Peach het volgende:

[..]

Die heb ik een tijdje geleden besteld en die pasten voor geen meter! Ik had 38 besteld en ze voelden als 36 (maar het was wel de goede maat). Vond ze erg gaaf met die paarse hak maar helaas....
Rare is dat mijn rode lakpumps ook van Tamaris zijn en die pasten prima.
Miauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')