ik heb haar gevraagd veel fruit te eten, ananas en zo,quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik heb haar gevraagd veel fruit te eten, ananas en zo,
dan is een 69 een beetje te pruimen daar beneden
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
mensen die je mag bashen/haten;
luukieboy2
-Dora-
emzor1994
motorbloempje
Etsu
jeetje dan walg ik ontzettend van etsuquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu is een vieze kroket met mosterd.
RT RT RT RT @Ezellquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu is een vieze kroket met mosterd.
hoe klein zijn ze nu danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
hee etsu, je kent toch wel ans, van op de hoek? je weet wel, van jaap en tineke. zij heeft een borstverkleining laten doen
zullen we gelijk vragen of we ze mogen aanraken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik heb vernomen B. maar ja, 't is maar een gerucht. ga 't binnenkort maar eens checken![]()
![]()
Terecht. Het smaakt net als een mislukte kaassoufflé.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje dan walg ik ontzettend van etsu
OMFG. #WATEENEERquote:
straks springt die wond open man, moet ik niet hebben. al die melkproducerende kliertjes druppelen dan langs mijn handquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we gelijk vragen of we ze mogen aanraken?![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
straks springt die wond open man, moet ik niet hebben. al die melkproducerende kliertjes druppelen dan langs mijn hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |