Impliceren dat jij rechts bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die hebben het niet zo op nieuwelingen.
Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die hebben het niet zo op nieuwelingen.
Nee, want ik ben niet tegen Dora, ik lach juist om haar grappen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Impliceren dat jij rechts bent.
het is een hijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet tegen Dora, ik lach juist om haar grappen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
Nee, want ik ben niet tegen Dora, ik lach juist om haar grappen.
quote:
nee ik heb anderen plannon dit weekeindequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Etsu het volgende:
de vraag is met wie
omg dastan jij toch niet he
wat ga je doen danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee ik heb anderen plannon dit weekeinde
Impliceren dat we naar klassieke, dan wel renaissancistische dan wel neo-classicistische normen typen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
dastannetje dat rijtje is niet echt symmetrisch
Die baard altijd ginger komt omdat die regelmatig opnieuw moet gaan groeien, en die hoofdharen zitten dagenlang in de zon. Ik denk dat met m'n baard hetzelfde zou gebeuren als ik 'm echt lang laat staan maar dat is gewoon vies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In de zomer is mijn haar lichtblond, in de winter donkerblondDus het is wel redelijk herkenbaar. Behalve die baard.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat we naar klassieke, dan wel renaissancistische dan wel neo-classicistische normen typen.
lekker zo de melk uit je snor zuigenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die baard altijd ginger komt omdat die regelmatig opnieuw moet gaan groeien, en die hoofdharen zitten dagenlang in de zon. Ik denk dat met m'n baard hetzelfde zou gebeuren als ik 'm echt lang laat staan maar dat is gewoon vies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Criminal Minds is echt te ziek gewoon soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |