gewoon verven met paarse stippen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als mijn baard nu ook rood wordt, heb ik dat ook.
Ja, dat wel, maar het hoeft niet om de 2 dagen ofzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
je moet het wel een keer doen. laten staan wordt onverzorgd op den duur
Mijn baard is eckte ginger. M'n hoofdhaar neigt in de winter naar rossig. In de zomer gewoon blond.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als mijn baard nu ook rood wordt, heb ik dat ook.
3 voldoet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het hoeft niet om de 2 dagen ofzo.
Ligt sowieso aan de man en aan de baard. Sommige mannen hebben na een week nog niet echt een baardje, sommige mannen hebben na 2 dagen al een enorme baard.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt sowieso aan de man en aan de baard. Sommige mannen hebben na een week nog niet echt een baardje, sommige mannen hebben na 2 dagen al een enorme baard.Ik vind paar dagen baardje
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tja ieder zijn smaak. Liever een man met lichaamsbeharing dan een jongetje met geen haren.
In de zomer is mijn haar lichtblond, in de winter donkerblondquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn baard is eckte ginger. M'n hoofdhaar neigt in de winter naar rossig. In de zomer gewoon blond.
Ik ben alles.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook pedofiel of efebofiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |