abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100569194
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:47 schreef Pollywolly het volgende:
mijn WIPje:

Sssssslangetje
[ afbeelding ]
wat zit er in? :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_100570014
NIEUW DEELTJE!! *O*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_100570922
Oef, ben er wel achter dat diertjes haken het (nog) niet is voor mij. Uiltje maar half af in de mand terug verstopt. Granny squares en stripes gaan me beter af... :')
pi_100586840
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat zit er in? :D
Hoezo? Vind je hem stijf ofzo? :P :P

Er zit van dat fluffy poppenvulling in, en helemaal niet veel. Maar door de maat van de naald (2,5) en mijn strakke haakwerk is hij iets minder flexibel uitgevallen :D

Slangetje Stijfkop 8-)
pi_100586858
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Oef, ben er wel achter dat diertjes haken het (nog) niet is voor mij. Uiltje maar half af in de mand terug verstopt. Granny squares en stripes gaan me beter af... :')
Gewoon later nog een keer proberen, misschien valt dan ineens het kwartje waardoor het wel makkelijk gaat! En granny's zijn ook tof!
pi_100586922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ik had het juist andersom doordat ik te strak haakte lukte de stokjes niet... :{
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  donderdag 11 augustus 2011 @ 08:57:11 #8
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100587167
mirjam, het is leuker als er 'verse' foto's in de OP staan, zou je dat nog aan willen passen? (zie PM)
in de haak.
pi_100593668
het was een beetje haastwerk want ik ging vanochtend al op kraamvisite maar gelukkig had ik het cadeautje op tijd af! En ze waren er erg blij mee:

pi_100593927
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:26 schreef annelotje het volgende:
het was een beetje haastwerk want ik ging vanochtend al op kraamvisite maar gelukkig had ik het cadeautje op tijd af! En ze waren er erg blij mee:

[ afbeelding ]
Gaaf! Mooie warme kleuren! O+
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:37:10 #11
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_100594100
Mooi geworden annelotje _O_
Ik vind de kleurencombinatie echt heel mooi!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_100594831
Erg mooi Annelotje!

@wizzy: ik haak volgens mij juist de vasten bij de dieren te strak,ik krijg de naald er bijna niet door.

@Pollywolly: ik blijf het wel proberen, want ik vind ze erg leuk. Ik hou er alleen ook wel van als ik vorderingen zie, en vind het lastig om geconcentreerd genoeg te blijven voor het tellen van de steken en toeren. :@
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:57:01 #13
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_100595056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Erg mooi Annelotje!

@wizzy: ik haak volgens mij juist de vasten bij de dieren te strak,ik krijg de naald er bijna niet door.

@Pollywolly: ik blijf het wel proberen, want ik vind ze erg leuk. Ik hou er alleen ook wel van als ik vorderingen zie, en vind het lastig om geconcentreerd genoeg te blijven voor het tellen van de steken en toeren. :@
Daarom doe ik veel dingen waar ik niet zoveel bij na hoef te denken :D
Die bloemensjaal bijvoorbeeld zit helemaal in mijn hoofd, alleen bij de eerste ronde hoef ik te tellen, daarna kan het eigenlijk maar op één manier verder, dus het kan haast niet mis gaan.
Al moet ik toegeven dat ik één bloem heb met een blaadje meer :')
Maar knappe jongen die hem kan vinden :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_100595250
*gaat meteen op zoek* :P
pi_100595527
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef zouzomaarkunnen het volgende:

Dat is wel een nadeel van beestjes haken ja, ik raak ook vaak de tel kwijt. Maar ik merk wel dat het op den duur 'vanzelf' gaat. Of in elk geval makkelijker. Omdat ik dat tellen al zo vaak heb gedaan hoef ik er niet echt meer bij te denken. Bij meerderen en minderen zit ik steeds de tafels op te dreunen :+
pi_100595904
Haha! Dat zou dan helemaal goed voor me zijn! (ik heb dyscalculi, dus tafels heb ik nooit gekund, behalve de simpele :+ ) ik legde er nu een papiertje naast waarop ik alles schreef en een boekje met een basis patroon voor meerderen/minderen. Morgen wol halen en aan mijn 1e deken beginnen, ik heb iets in gedachten zoals die van Annelotje met 3 kleuren blauw (en misschien 1 baan bruin). Word een babydekentje, ook als kraamkado.
pi_100597975
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:17 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Haha! Dat zou dan helemaal goed voor me zijn! (ik heb dyscalculi, dus tafels heb ik nooit gekund, behalve de simpele :+ ) ik legde er nu een papiertje naast waarop ik alles schreef en een boekje met een basis patroon voor meerderen/minderen. Morgen wol halen en aan mijn 1e deken beginnen, ik heb iets in gedachten zoals die van Annelotje met 3 kleuren blauw (en misschien 1 baan bruin). Word een babydekentje, ook als kraamkado.
Haha ja dat wordt dan wel lastig! Bij mij zit het allemaal in mn hoofd, als ik ook nog met papiertjes moet rommelen wordt het helemaal niks :P

Babydekentjes zijn tof! Ik heb er ook een gemaakt in lieve regenboogkleurtjes. Ik vind het alleen irritant dat hij in een spiraal draait naarmate hij groter wordt.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:02:46 #18
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_100598415
De tel kwijtraken is voor mij ook bekent. Als ik aan het haken ben en er wordt mij iets gevraagd om te helpen maak ik eerst mijn toer af en voor ik stop werk ik net zolang door tot ik onder aan de blz ben zodat ik het makkelijk kan onthouden.

Ik ben nu met zoe zebra bezig. En ik wou nog een hello kitty sleutelhanger maken voor en bijna 11 jarige die moet zondag af zijn dus nog flink aan de slag dus.
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_100598565
Nou ik heb vanochtend bij mn oma ff een naald opgehaald en een bol garen en gister bij de zeeman ook 1 gehaald, leek me leuk maar in de praktijk om mee te beginnen nog niet zo haha, deze heeft nl. verschillende, donkere kleuren dus wat lastig te zien.

Beginnersfilmpje ook gekeken, ik krijg het nog niet helemaal als lapje mooi straks maar de techniek lukt op zich dus ik ga dat eerst maar even goed onder de knie krijgen en ondertussen alle tig topics eens doorlezen ;)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:53:00 #20
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100600817
het begin is er, goedzo, het-is-mij! :) zet 'm op! ^O^
in de haak.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:14:37 #21
160723 mariyette
vriendje, katten, huis!!
pi_100601861
Mooi kraamcadeautje! Fijne kleurtjes ook!

Olifant is klaar hier:

Ben nu begonnen aan een ezeltje, ik haak het na van een plaatje van internet... Is dat plagiaat?? Nou ja, ik ga het toch weggeven niet verkopen...
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:30:43 #22
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100602549
ik weet het niet, ik noem het meer 'inspiratie opdoen'. ;) en ik vind het inderdaad wel een verschil of je vervolgens dat patroon of het product verkoopt of niet.
in de haak.
pi_100603087
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:26 schreef annelotje het volgende:

[ afbeelding ]
die is mooi geworden ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_100603125
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:14 schreef mariyette het volgende:

Olifant is klaar hier:
[ afbeelding ]

Ben nu begonnen aan een ezeltje, ik haak het na van een plaatje van internet... Is dat plagiaat?? Nou ja, ik ga het toch weggeven niet verkopen...
leuk en wat kijkt ie vrolijk ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_100604297
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:14 schreef mariyette het volgende:

Olifant is klaar hier:
[ afbeelding ]

Lief fantje!

Nahaken lijkt me geen plagiaat, zeker niet voor een cadeautje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')