wat zit er in?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:47 schreef Pollywolly het volgende:
mijn WIPje:
Sssssslangetje
[ afbeelding ]
Hoezo? Vind je hem stijf ofzo?quote:
Gewoon later nog een keer proberen, misschien valt dan ineens het kwartje waardoor het wel makkelijk gaat! En granny's zijn ook tof!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Oef, ben er wel achter dat diertjes haken het (nog) niet is voor mij. Uiltje maar half af in de mand terug verstopt. Granny squares en stripes gaan me beter af...
Ik had het juist andersom doordat ik te strak haakte lukte de stokjes niet...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Oef, ben er wel achter dat diertjes haken het (nog) niet is voor mij. Uiltje maar half af in de mand terug verstopt. Granny squares en stripes gaan me beter af...
Gaaf! Mooie warme kleuren!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:26 schreef annelotje het volgende:
het was een beetje haastwerk want ik ging vanochtend al op kraamvisite maar gelukkig had ik het cadeautje op tijd af! En ze waren er erg blij mee:
[ afbeelding ]
Daarom doe ik veel dingen waar ik niet zoveel bij na hoef te denkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Erg mooi Annelotje!
@wizzy: ik haak volgens mij juist de vasten bij de dieren te strak,ik krijg de naald er bijna niet door.
@Pollywolly: ik blijf het wel proberen, want ik vind ze erg leuk. Ik hou er alleen ook wel van als ik vorderingen zie, en vind het lastig om geconcentreerd genoeg te blijven voor het tellen van de steken en toeren.
Dat is wel een nadeel van beestjes haken ja, ik raak ook vaak de tel kwijt. Maar ik merk wel dat het op den duur 'vanzelf' gaat. Of in elk geval makkelijker. Omdat ik dat tellen al zo vaak heb gedaan hoef ik er niet echt meer bij te denken. Bij meerderen en minderen zit ik steeds de tafels op te dreunenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
@Pollywolly: ik blijf het wel proberen, want ik vind ze erg leuk. Ik hou er alleen ook wel van als ik vorderingen zie, en vind het lastig om geconcentreerd genoeg te blijven voor het tellen van de steken en toeren.
Haha ja dat wordt dan wel lastig! Bij mij zit het allemaal in mn hoofd, als ik ook nog met papiertjes moet rommelen wordt het helemaal niksquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:17 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Haha! Dat zou dan helemaal goed voor me zijn! (ik heb dyscalculi, dus tafels heb ik nooit gekund, behalve de simpele) ik legde er nu een papiertje naast waarop ik alles schreef en een boekje met een basis patroon voor meerderen/minderen. Morgen wol halen en aan mijn 1e deken beginnen, ik heb iets in gedachten zoals die van Annelotje met 3 kleuren blauw (en misschien 1 baan bruin). Word een babydekentje, ook als kraamkado.
die is mooi gewordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:26 schreef annelotje het volgende:
het was een beetje haastwerk want ik ging vanochtend al op kraamvisite maar gelukkig had ik het cadeautje op tijd af! En ze waren er erg blij mee:
[ afbeelding ]
leuk en wat kijkt ie vrolijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:14 schreef mariyette het volgende:
Mooi kraamcadeautje! Fijne kleurtjes ook!
Olifant is klaar hier:
[ afbeelding ]
Ben nu begonnen aan een ezeltje, ik haak het na van een plaatje van internet... Is dat plagiaat?? Nou ja, ik ga het toch weggeven niet verkopen...
Lief fantje!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:14 schreef mariyette het volgende:
Mooi kraamcadeautje! Fijne kleurtjes ook!
Olifant is klaar hier:
[ afbeelding ]
Ben nu begonnen aan een ezeltje, ik haak het na van een plaatje van internet... Is dat plagiaat?? Nou ja, ik ga het toch weggeven niet verkopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |